مالک باشگاه ماشین‌سازی:

ریالی از کمک ۱۲۰ میلیاردی مس سونگون به ما ندادند

1401/08/02 - 12:51 - کد خبر: 78559 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه ماشین سازی تبریز در اظهارات جدید خود مدعی شد ریالی از کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی مس سونگون در حمایت از تیم های تراکتور و ماشین سازی، به این باشگاه تعلق نگرفته است.

به گزارش نصر، یونس قربانی روز دوشنبه در گفت و گو اظهارکرد: بنا بر اطلاعات واصله و در سال هایی که ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز دچار بحران مالی شده بودند، کمک های مالی بسیاری از سوی مس سونگون برای رفع این مشکلات به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شد، اما حتی یک ریال از این کمک ها به تیم ماشین سازی پرداخت نشد و از سوی مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان در اختیار باشگاه تراکتور قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ نمایندگان استان در اقدامی شتابزده و با هماهنگی مسولان استانی و بدون اطلاع باشگاه ماشین سازی که در رسانه ها منتشر شد، طی جلسات متعددی  برای کمک به این ۲ باشگاه، اقدامات و جلسات متعددی جهت واگذاری آنها به شرکت ملی مس انجام و صورتجلساتی نیز امضا شد که به کمک و حمایت مالی شرکت ملی مس به این دو باشگاه منجر شد.
قربانی گفت: قبل از عید ۱۴۰۰، به روایتی ۱۲۰ میلیارد تومان به حساب اداره کل واریز شد که از سوی آقای بهتاج مدیرکل وقت ورزش و جوانان و مدیر عامل فعلی تراکتور به باشگاه تراکتور پرداخت شد.
وی اضافه کرد: سوال اصلی این است چرا  ریالی به باشگاه ماشین سازی تعلق نگرفت؟ مگر هر دو باشگاه خصوصی نیستند؟ و باشگاه ماشین سازی تبریز جهت احقاق حق و  حقوق خود از طریق مراجع ذیربط موضوع را پیگیری خواهد کرد.
مالکیت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اواسط فصل بیستم به یونس قربانی سپرده شد و همان فصل این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد و این اقدام نه تنها از مشکلات این تیم نکاست بلکه در ادامه، این تیم ریشه دار تبریز با گرفتن نتایج ضعیف، به لیگ دسته دو افتاد.
این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ دو و با گذشت سه هفته از آن، به دلایل و بهانه های مختلف در میدان مسابقه حاضر نشده و بنا بر آیین نامه های مسابقات، تیمی که در دو مسابقه متوالی به طور غیرموجه حاضر نشود از مسابقات کنار گذاشته شده و به لیگ استانی سقوط می کند.
انتهای پیام/
ریالی از کمک ۱۲۰ میلیاردی مس سونگون به ما ندادند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار