رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا؛

کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی هدف بسیج حقوقدانان است

1401/08/01 - 16:35 - کد خبر: 78495 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا گفت: تلاش برای کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضائی هدف اصلی و اولیه این مجموعه است.

به گزارش نصر، محمدجواد عقلمندی روز یکشنبه در جلسه هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا، افزود: در این راستا کمک هر چه بیش‌تر به قشر آسیب پذیر و ضعیف جامعه در دستور کار قرار گرفته است تا باری از دوش مردم و قوه قضائیه برداشته شود.
وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه با بصیرت و پشتوانه مردمی همواره در صحنه و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب از بسیاری فتنه‌ها و پیچ های تاریخی خطرناک عبور کرده است و قطعاً از این فتنه پیش آمده نیز عبور خواهد کرد. 
عقلمندی با بیان اینکه بسیجیان حقوقدان آذربایجان شرقی یک لشکر خستگی‌ناپذیر هستند، یادآور شد: فعالان این بخش برای تلاش و کار جهادی به منظور خنثی‌ سازی نقشه‌های دشمن در آمادگی کامل به سر می برند.
وی از فعالیت بسیجیان حقوقدان در کلینیک حقوقی این سازمان خبر داد که برای اولین‌ بار در سطح کشور راه اندازی شده است.
عقلمندی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره فتنه‌انگیزی دشمنان، گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان جلوگیری از  بیداری اسلامی و روی کار آمدن نظام‌های مردم سالار و ایجاد فاصله بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون با هوشیاری امت مسلمان در رسیدن به این نیت شوم ناکام مانده‌اند.
انتهای پیام/
کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی هدف بسیج حقوقدانان است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار