مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان؛

ناوگان لجستیکی امداد و نجات هلال احمر آذربایجان‌شرقی نوسازی می‌شود

1401/08/01 - 16:31 - کد خبر: 78493 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اعلام اینکه هلال احمر استان در تعداد پایگاه های در دست ساخت و موقت رتبه اول کشور را در اختیار داردف گفت: ناوگان لجستیکی امداد و نجات جمعیت در استان در آینده ای نزدیک به روزرسانی می‌شود.

به گزارش نصر، حمید منجم روز یکشنبه در نشستی با منتخبین اعضای باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان، افزود: با پیگیری های انجام شده طی ماه های اخیر  نوسازی و تعمیرات لجستیکی پایگاه های امداد و نجات نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با ابراز خرسندی از بهبود شرایط معیشت امدادگران و نجاتگران در آینده با اعمال سیاست های جدید، اظهار داشت: تعریف کار نجاتگران از حالت داوطلبانه خارج شده و در مسیر حاکمیتی قرار دارد و ما امیدواریم با پیگیری های رئیس جمعیت هلال احمر به زودی شاهد تبدیل وضعیت و برقراری بیمه و سایر مزایای معیشتی نجاتگران باشیم.
منجم در خصوص تامین البسه و سایر ملزومات شخصی نجاتگران فعال در سطح پایگاه های استان، گفت: طرح تقسیم فصلی پایگاه های فعال آذربایجان شرقی در حال انجام است و به زودی مایحتاج نجاتگران در قالب طرح تقسیم پاییزی در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.
وی با قدردانی از زحمات داوطلبانه امدادگران و نجاتگران، یادآور شد: به منظور آمادگی بیش از پیش نجاتگران در مواجهه با حوادث و همچنین آمادگی برای آزمون های ارتقای درجه و ایثار، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در سطح شعبات افزایش خواهد یافت.
منجم ادامه داد: آحاد مردم در نگاه اول جمعیت هلال احمر را به عنوان دستگاهی امدادرسان می شناسند که البته امداد و نجات ویترین این مجموعه به شمار می رود و معاونت داوطلبان به عنوان پلی بین نیازمندان و توانمندان ایفای نقش می کند.
انتهای پیام/
ناوگان لجستیکی امداد و نجات هلال احمر آذربایجان‌شرقی نوسازی می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار