رئیس پلیس راهور خبر داد:

ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان/ کاهش تصادفات فوتی در اربعین

1401/08/01 - 12:35 - کد خبر: 78467 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور از ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تردد‌ها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش نصر، سردار سیدکمال هادیانفر، با اشاره به آمار تردد‌ها در تابستان ۱۴۰۱ گفت: تردد‌ها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است که بیشترین تردد در شهریور ماه رخ داده است.
وی با اشاره به چرایی بیشترین تردد در آخرین ماه تابستان گفت: متقارن شدن ایام اربعین با شهریور ماه و همچنین بازگشایی مدارس بعد از دوسال باعث شد ما بیشترین تردد را در شهریور ماه تجربه کنیم.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه تمامی مأموران پلیس راهور در جاده‌ها در تلاش برای مدیریت تردد‌ها بودند گفت: خوشبختانه هیچ حادثه جدی در تصادفات گزارش نشد و تصادفات در ریتم معمولی خود اتفاق افتاد.
به گفته هادیانفر، ناوگان عمومی هیچ حادثه‌ای نداشت که منجر به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان شود.
وی افزود: ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان امسال در جاده‌ها ثبت شد، که می‌توان گفت افزون بر ۱۴.۵ میلیون تردد ویژه ایام اربعین بوده است، یعنی بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران که حدود ۹۷ درصد از زائران اربعین می‌شود زمینی از کشور خارج شدند.
رئیس پلیس راهور در پایان با بیان اینکه هیچ محدودیت جاده‌ای در زمان اربعین نداشتیم، گفت: تصادفات اربعین امسال در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۱۸.۵ درصد کاهشی بوده است.
انتهای پیام/
ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان/ کاهش تصادفات فوتی در اربعین نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار