معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

ورزشکاران بصیرت ورزشی خودشان را افزایش بدهند

1401/08/01 - 11:40 - کد خبر: 78456 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه معاندین از خلاء بصیرتی و شناختی ورزشکاران سوء استفاده می‌کنند، گفت: ورزشکاران بصیرت ورزشی خودشان را افزایش بدهند.

به گزارش نصر، مریم کاظمی پور روز یکشنبه در گفتگو در حاشیه مسابقه کاپ آسیایی دواتلون، افزود: ورزش دو اتلون یکی از رشته های ورزش است که بیشترین ظرفیت های جسمانی را فراتر از ورزش های تک رشته ای مثل دو و ویدانی و دوچرخه سواری می طلبد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: ورزشکاران این رشته از نظر مهارتی و دانش برنامه ریزی برای فعالیت ورزشی خود تراز بالایی دارند.
کاظمی پور خاطرنشان کرد: نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش های دو گانه و سه گانه بدین شکل است که علاوه بر ورزش قهرمانی، در توسعه این ورزش به صورت همگانی نقش آفرین باشد و در سلامت زنان جامعه و در کنار خانواده و فرزندان فضای شادی ایجاد کند.
وی در خصوص اتفاقات اخیری که در جامعه ورزشی کشور بوجود آمده، یادآور شد: قطعا ابراز همدردی ورزشکاران با خانواده مرحومه مهسا امینی یک نقش اجتماعی است که ورزشکاران و مسئولان ما این موضوع را کاملا درک می کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، یک جوان از این مملکت به رحمت خدا رفته و مطمئنا این تالم و تاثر برای همه وجود دارد.
کاظمی پور تاکید کرد: البته باید مراقب بود خدای ناکرده جریانی بوجود نیاید تا با فوت مهسا امینی ما ابزاری بشویم که افکار تفرقه انگیز به اهداف خودشان برسند و این پذیرفتنی نیست.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران ما هوشمند هستند،اظهار کرد: ابراز همدردی در جای خودش ارزشمند است، ولی بازیگردان نقش هایی که با نیت خیرخواهانه نبوده و بیشتر محدودیت هایی برای ورزشکاران بوجود می آورد، تاییدی بر سوار شدن بر احساسات جوانان با صفا و با صداقت ما است که این موضوع را نمی پسندیم و امیدواریم ورزشکاران مش خودشان را با بصیرت هدف گذاری کنند.
کاظمی پور بیان کرد: مدال آوری های اخیر که توسط بانوان محجبه ما انجام گرفته است، نشان دادند که تعهد و احساس تعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران و فعالیت زیر پرچم کشورمان با رعایت همه مبتنی بر قوانین، چهارچوب و خطوط قرمزی بوده که ثمره تلاش چندین ساله است.
وی گفت: این موفقیت و کسب نتایج قابل قبول مرهون امنیت و فضای ورزشی حاصل از خون جوانانی است که از خون خود گذشتند تا بانوان این مرز و بوم بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت های ورزشی خودشان بپردازند و مطمئن هستم که ورزشکاران بانوان کشورمان قدردان این موضوع هستند و با تلاش مضاعف شایستگی های خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشاند.
معاون پوسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: تبیین واقعیت های حال حاضر جامعه و برداشتن پرده از صورت عاملین نفاق و ناامیدی در جامعه زنان و جوانان کشور موجب خواهد شد تا بصیرت جوانان ورزشکار آنهم در روزهایی که ورزشکاران ایران خیلی بیشتر از پیش در عرصه بین الملل درخشیده اند، نسبت به موضوعات اجتماعی و سیاسی حال حاضر کشور بالا برود.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر حذف تیم ملی فوتبال از مسابقات جام جهانی عنوان کرد: ورزش فوتبال قبل از اینکه رشته ورزشی باشد یک رویداد اجتماعی پر مخاطب است که بخش عظیمی از جوانان و حتی دیگر سطوح سنی را به خود معطوف می کند و انتشار این اخبار کار درستی نیست و امیدواریم تیم ملی کشورمان بتواند با برنامه ریزی های انجام داده در این رویداد جهانی شایستگی های خودش را به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/
ورزشکاران بصیرت ورزشی خودشان را افزایش بدهند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار