سرمربی مس سونگون:

بازی با کراپ ۶ امتیازی است

1401/08/01 - 10:31 - کد خبر: 78446 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به حساسیت دیدار با کراپ الوند و جایگاه دو تیم در صدر جدول رده بندی، گفت: برتری در این دیدار ۶ امتیاز می ارزد.

به گزارش نصر، اسماعیل تقی پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیمش برای برد و کسب سه امتیاز بازی وارد میدان خواهد شد، افزود: این دیدار یکی‌ از حساس‌ترین بازی‌های نیم فصل اول است، کراپ تیم بسیار خوبی نشان داده و با توجه به شناختی که از این تیم دارم، بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم.
وی به تمرینات مداوم و سخت تیمش در طول هفته اشاره کرد و گفت: تنها هدفمان در این بازی کسب برتری و تثبیت جایگاه صدر جدولی است.
تقی پور ادامه داد: کراپ الوند از نظر دفاعی تیم بسیار مستحکمی است و در بخش تهاجمی هم مهره‌های خطرناکی دارد و در تمرینات روز این ویژگی ها و مهار خط حمله و شکستن خط دفاعی کار کرده ایم.
سرمربی مس سونگون ورزقان به برد تیمش مقابل فولاد زرند در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این برد برای خیلی مهم بود و پس از تعطیلات لیگ؛ بازیکنانم را از نظر روحی شارژ کرد.
تیم فوتسال مس سونگون در حال حاضر با ۲۴ امتیاز از ۹ بازی در صدر و کراپ الوند قزوین با ۲۲ امتیاز از این تعداد بازی در رده دوم جدول قرار دارند.
دیدار این دو تیم در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز در قزوین برگزار می شود.
در سایر بازی های این هفته سن ایچ ساوه با گهر زمین سیرجان، گیتی پسند با زندی بتن کلاردشت، آناصنعت پاسارگاد قم با رکن آذین خاورمیانه و فولاد زرند ایرانیان با مقاومت البرز دیدار می کنند و در دیدارهای روز گذشته رقابت های این هفته نیز قند کاترین آمل چهار بر دو  صنایع پشتیبان را برد و فرش آرا سه بر دو سفیر گفتمان را شکست داد.
انتهای پیام/
 بازی با کراپ ۶ امتیازی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار