خبر/

۳ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند

1401/07/30 - 15:04 - کد خبر: 78398 نسخه چاپی

نصر: مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۴۳ نفر رسید.

به گزارش نصر، از دیروز تا امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۵ هزار و ۹۰۳ نفر رسید.  تا کنون هفت میلیون ۳۳۰ هزار و ۲۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۵۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
براساس این گزارش، تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۷۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۷۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۴۰۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۲۶۲ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۵۸۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
اکنون چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
انتهای پیام/
۳ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار