همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به استان/

افتتاح هزارو 775 میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌شرقی

1398/09/06 - 17:12 - کد خبر: 7833 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به آذربایجان‌شرقی هزارو 775 میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی با ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا در آذربایجان شرقی به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امروز در حضور رییس جمهوری، اورژانس بیمارستانی  مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و صرف ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد؛ برای ساخت و افتتاح این طرح کمتر از دو سال زمان صرف شده است.

امروز همچنین ساختمان های مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت ۲۰ شهرستان آذربایجان شرقی با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بهسازی، تکمیل و تجهیز اولین بیمارستان دندانپزشکی کشور با یکهزار مترمربع زیربنا وسعت و صرف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های بهداشتی و درمانی بود که امروز همزمان با سفر رییس کابینه دولت تدبیر و امید به تبریز افتتاح شد.

امروز طرح نوسازی سالن و باشگاه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز به وسعت یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۳۵ میلیارد اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

تخصیص و تجهیز ۲۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان درمانی آذربایجان شرقی با ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر برکات سفر یکروزه رییس جمهوری به آذربایجان شرقی بود.

رییس جمهوری امروز صبح در راس هیاتی برای سفر کاری یکروزه وارد آذربایجان شرقی شد؛ بازدید از مناطق زلزله‌زده، افتتاح فاز اول راه‌آهن میانه به بستان‌آباد،شرکت در شورای اداری استان،افتتاح چندین طرح بهداشتی و درمانی و بهره برداری از چند طرح عمرانی از جمله برنامه‌های رییس جمهوری در  سفر به آذربایجان‌شرقی است.

۲۲ طرح عمرانی خدماتی در سفر رییس جمهوری به آذربایجان‌شرقی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/

افتتاح هزارو 775 میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار