خبر/

رقابت های کاپ آسیایی دو اتلون در تبریز برگزار شد

1401/07/30 - 08:42 - کد خبر: 78305 نسخه چاپی

نصر، مسابقات کاپ بین المللی دو اتلون 2022 تبریز با قهرمانی ورزشکاران ایرانی به اتمام رسید.

به گزارش نصر، مسابقات کاپ آسیایی دواتلون از صبح روز جمعه در حالی در محوطه پارکینگ ائل گلی تبریز برگزار شد که پیش از آن قرار بود در محوطه اطراف استخر ائل گلی تبریز برگزار شود که به دلایل نامعلوم به پارکینگ این مجموعه انتقال یافت. در این رقابت ها که با حضور ورزشکاران مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، مهمانانی از کشور های خارجی در این رویداد حضور داشتند و شاهد برگزاری این رقابت ها در فضای آرام تبریز بودند.


 مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور در خصوص روند برگزار این رقابت ها گفت: کاپ بین المللی دو اتلون 2022 تبریز به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد و باتوجه به اینکه شرایط اطلاع رسانی و قرار گرفتن در رویدادها در سایت جهانی از یک فرایند یک ساله برخوردار است بنابرراین به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانسته بودیم این رویدادها را اطلاع رسانی کنیم اما با این وجود مجوز رقابت ها در طی چندماه از فدراسیون جهانی گرفته شد.
وی در ادامه افزود: ممکن است برخی از کشور ها برای حضور در مسابقات بین المللی از چند ماه قبل ورزشکاران خود را آماده کنند که باتوجه به کم بودن زمان لازم برای اطلاع رسانی، کشورهای کمتری در این رقابت ها حضور یافتند اما امیدواریم با برگزاری این رقابت ها در تقویم 2023 با استقبال خوبی همراه شود.
گودرزی با اشاره به کشور های حاضر در این رقابت ها خاطر نشان کرد: در این مسابقات ورزشکارانی از کشور سنگاپور شرکت داشتند و از عراق و پاکستان هم درخواست حضور در مسابقات وجود داشت که به دلیل نزدیکی به مسابقات امکان حضور در رقابت ها فراهم نشد.
رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور در پایان گفت: پتانسیل عملیاتی بسیار بالایی در مجموعه ورزشی استان آذربایجان شرقی وجود دارد که در طی یک ماه اخیر جهار رویداد بین المللی برگزار شد و افتخار می کنیم که در این استان میزبان کشور های مختلف بودیم.
در ادامه حبیب ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در خصوص برگزاری این مسابقات در تبریز گفت: مسابقات دو اتلون آقایان و بانوان به میزبانی تبریز برگزار شد که پیش از این نیز دوره داوری جهانی با حضور 25 نفر برگزار شد.
وی در ادامه افزود: در یک ماه اخیر رویداد های بین المللی مختلف ورزشی در استان برگزار شد و در کنار آن مسابقات استعداد های برتر کشور در استان های مختلف برگزار شد که میزبان ورزشکاران رشته های دوچرخه سواری و دو اتلون در تبریز بودیم.
در پایان این رقابت ها حدیث نصر آزادانی، شکوه طیاری و زهرا رئیسی در بخش بانوان به مقام های اول تا سوم دست یافتند و در بخش مردان نیز امین سقایی دهکردی به مقام قهرمانی رسید و سید محمد حسینی و حامد سقوطی به مقام دوم و سوم دست یافتند. 
انتهای پیام/
رقابت های کاپ آسیایی دو اتلون در تبریز برگزار شد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار