امام جمعه ملکان:

مسلمانان بر سر منافع‌شان وحدت کنند

1401/07/29 - 16:19 - کد خبر: 78304 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه ملکان گفت: مسلمانان باید بر سر منافع خودشان وحدت کنند و دوستان مشترک و دشمنان یکسان داشته باشند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام حافظ زمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود: وحدت مسلمانان جهان، موفقیت‌های روزافزون آنان را در پی خواهد داشت و بر همین اساس نیز دشمنان از آن هراس دارند.
وی با بیان اینکه وحدت رویه مسلمانان موجب خواهد شد تا معادلات استکبار جهانی به هم بخورد، اظهار داشت: فضای تک‌قطبی در عرصه بین‌المللی در حال از بین رفتن است و مسلمانان جهان می‌توانند در آرایش جدید قدرت‌ها به ویژه در این منطقه نقش‌آفرین باشند.
وی با تاکید بر اینکه رقبای ایران برای همکاری با شرقی‌ها رقابت می‌کنند، اضافه کرد: اخیرا همکاری عربستان با روسیه که سر و صدای آمریکا را هم در پی داشت، نشانه‌ای از ایجاد فضای جدید در منطقه است.
وی با بیان اینکه دور جدید جنگ اراده‌ها توسط آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان آغاز شده، ادامه داد: توطئه‌های اخیر آنان همانند شیطنت‌های قبلی‌شان با شکست مواجه شد اما دشمنی‌هایشان ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: آنان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در ابعاد مختلف هراس دارند و وقتی خود را در مقابل قدرت نظامی کشورمان ناتوان می‌بینند، به شیوه‌های جنگ روانی و رسانه‌ای روی می‌آورند.
وی تاکید کرد: ملت مسلمان ایران پشتیبان این نظام مقدس هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان با توطئه‌افکنی امنیت و آسایش آنان را به خطر بیاندازند.
انتهای پیام/ 
مسلمانان بر سر منافع‌شان وحدت کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار