سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز؛

حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد

1401/07/29 - 13:18 - کد خبر: 78293 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز اعلام کرد: فعالیت دستگاه حفاری (تی.بی.ام) در تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا در بازدید از خط دوم مترو تبریز گفت: با دستور شهردار تبریز در زمان حاضر حفاری در این خط در جریان است و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته شاهد توسعه فعالیت‌ها در این خط باشیم.
وی، با اشاره به خرید ۱۰ کیلومتر نوار نقاله (تسمه صنعتی برای حمل و جابه‌ جایی مواد و قطعات) جهت حفاری تونل خط دوم قطار شهری ادامه داد: با خرید این حجم از نوار نقاله پیش‌بینی می‌کنیم حفاری فاز اول خط دو سرعت بیشتری گرفته و شاهد تکمیل حفاری در این فاز در کمترین زمان ممکن باشیم.
وی افزود: تاکنون هشت هزار و 351 متر از تونل قسمت غربی خط دوم مترو تبریز حفاری شده است و با مرتفع شدن مشکلات پیمانکار، حفاری تونل فاز اول از سمت غربی این خط در حد فاصل قراملک تا میدان دانشسرا) از سر گرفته می‌شود.
وحیدکیا، همچنین در نشست مشترک با پیمانکار و مشاور خط دوم مترو تبریز، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت و میزان پیشرفت کار و پشتیبانی‌های صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز امروز از ایستگاه شماره سه خط دوم مترو تبریز و فرایند حفاری تونل مترو و محل شفت پشتیبان دستگاه حفار تونل مترو نیز بازدید کرد.
انتهای پیام/
حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار