خبر/

سپاهان 4- تراکتور 2؛ تهاجمی ترین تیم لیگ در صدر جدول

1401/07/28 - 17:14 - کد خبر: 78276 نسخه چاپی

نصر: سپاهان در دیداری بسیار جذاب و پرگل 4-2 تراکتور را شکست داده و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش نصر، هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک تقابل بسیار حساس شروع شد و طی آن سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پذیرای تراکتور بود. شاگردان مورایس که هفته گذشته موفق به شکست نفت در تهران شدند برای حفظ خود در کورس قهرمانی به هر سه امتیاز بازی چشم دوخته بودند. در سمت مقابل اما تراکتور هم حریفی نبود که به این راحتی ها خیال از دست دادن امتیاز داشته باشد. این تیم با بردیف طی چهار بازی اخیر، سه برد کسب کرده و با 14 امتیاز در مکان پنجم حضور داشت.
کار با گل زودهنگام عیسی مرادی برای سپاهان شروع و با اخراج اخباری ادامه پیدا کرد. سپاهان در ادامه نیمه اول با دبل مرادی و گل زیبا رضاییان از روی ضربه ایستگاهی شکست 3-0 را به تراکتور تحمیل کرد. شاگردان بردیف در شروع نیمه دوم با چهره ای تهاجمی در پی جبران بودند و خیلی زود در دقیقه 55 توسط کاوه رضایی که در شروع نیمه وارد زمین شده بود به گل رسیدند.
در ادامه نیمه دوم تراکتور گل دوم را هم زد تا در آستانه یک کامبک رویایی قرار بگیرد اما پیش از رقم خوردن چنین اتفاقی، شهریار مغانلو در دقیقه 84 گل چهارم را برای سپاهان یه ثمر رساند و خیال مورایس را راحت کرد. سپاهان با حفظ این نتیجه تا پایان کار، سه امتیاز شیرینی را کسب کرد تا با 19 امتیاز و بالاتر از پرسپولیس 18 امتیازی که از ساعت 17 به مصاف ملوان می رود، موقتا صدرنشین لیگ برتر شود.
انتهای پیام/
سپاهان 4- تراکتور 2؛ تهاجمی ترین تیم لیگ در صدر جدول نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار