آل هاشم خطاب به رئیس جمهور:

امیدواریم تا سال آینده شاهد افتتاح راه آهن میانه به تبریز باشیم

1398/09/06 - 16:44 - کد خبر: 7827 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به رئیس جمهور درخصوص اتصال خط ریلی میانه به تبریز گفت: امیدواریم تا سال آینده شاهد افتتاح راه آهن میانه به تبریز نیز باشیم.

حجه الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور در سالن جمهوری اسلامی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد درخصوص اهمیت بسیج گفت: تهدیدهای زیادی وجود دارد که به برکت وجود بسیج به فرصت تبدیل خواهند شد.

آل هاشم خطاب به رئیس جمهور درخصوص اتصال خط ریلی میانه به تبریز گفت: امیدواریم تا سال آینده شاهد افتتاح راه آهن میانه به تبریز نیز باشیم.

وی همچنین گفت: از حضور رئیس جمهور در مناطق زلزله زده تشکر می کنیم و از همت همه دستگاه های مربوطه متشکرم که در راستای رفع مشکلات زلزله زدگان تلاش می کنند که البته باید سرعت بیشتری به این اقدامات داده شود.

امام جمعه تبریز در ادامه گفت: در روزهای اخیر شاهد خروش دوباره ملت ایران در لبیک به ندای رهبر انقلاب بودیم و مسئولان باید همه تلاش خود را برای اجتناب از گرانی به کار ببندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز رهبر انقلاب هم در سخنرانی خود به حضور مردم تبریز در دفاع اقتدار نظام و امنیت کشور اشاره کردند که این مسئله به اهمیت امنیت ملی می پردازد.

وی گفت: همراهی خوبی بین دستگاه های اجزایی و نظامی و انتظامی در استان وجود دارد که برکات آن را شاهد هستیم.

آل هاشم اذعان داشت: امیدواریم در آستانه انتخابات هم این همدلی مخدوش نشود و در عین حال که مطالبات مردم را مطرح می کنند، از وحدت و مصالح ملی هم غافل نشوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان گفت: مردم آذربایجان در حرکت گام دوم انقلاب هم پیشگام خواهند بود.

انتهای پیام/

امیدواریم تا سال آینده شاهد افتتاح راه آهن میانه به تبریز باشیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار