استاندار آذربایجان‌شرقی:

زیرساخت های ورزشی موجود در استان کافی نیست

1401/07/27 - 21:32 - کد خبر: 78205 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار ترمیم عقب‌ماندگی زیرساخت های ورزشی آذربایجان‌شرقی شد و گفت: زیرساخت های ورزشی موجود در استان به نسبت نیازها پایین است.

به گزارش نصر، عابدین خرّم روز چهارشنبه در دیدار با مدیران بخش ورزش استان بمناسبت هفته تربیت بدنی گفت: اصلی ترین ظرفیت حکمرانی در حوزه جوانان، ورزش است.
وی گفت: زیرساخت های ورزشی موجود در آذربایجان شرقی باید ارتقا یابد بر این اساس باید تلاش کنیم زیرساخت های مستعمل را احیا و فضاهای ورزشی جدید احداث کنیم.
خرم تاکید کرد: باید عقب ماندگی‌های زیرساختی ورزش در استان را در مدت زمان مشخص ترمیم کنیم تا سپس کارهای جدید اولویت بندی شود و در راستای ایجاد ظرفیت های جدید حرکت کنیم.
 وی با اشاره به آماده‌سازی طرح های جدید در بخش ورزش و جوانان جهت تصویب در دومین سفر استانی ریاست جمهوری گفت: توازن و تعادل امکانات ورزشی در شهرستان ها برقرار نیست که باید با تعریف وضعیت اقدام هدفمند به وضعیت عادلانه نزدیک شویم.
وی همچنین بیان داشت: یکی از شاخص‌های تحول در ورزش، جنبه همگانی است، سرزنده بودن جامعه به ورزش همگانی بسته است که کم هزینه و پر بازده می‌باشد.
استاندار آذربایجان شرقی خواستار توجه بیشتر به اخلاق ورزشی و فرهنگ پهلوانی شد و گفت: مربی سالم و صالح عامل ترقیِ اخلاقیِ ورزشکار است.
حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی از جمله بازسازی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و تخصیص اعتبارات دولتی ارائه کرد.
انتهای پیام/
زیرساخت های ورزشی موجود در استان کافی نیست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار