مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی:

نباید دانش‌آموزان مقلد بی‌بصیرت شوند

1401/07/27 - 15:14 - کد خبر: 78173 نسخه چاپی

نصر: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی در بین دانش‌آموزان، گفت: نباید این طیف از جامعه هدفِ آموزش و پرورش مقلد بی بصیرت شوند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام مصطفی نجفقلی زاده سرایی روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان میانه، اظهار داشت: در این شرایط سخت و پیچیده سیاسی و اجتماعی، دانش آموزان باید محقق تربیت شوند.
وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین بین معلمان و فرماندهان بسیج دانش آموزی، افزود: به دانش آموزان باید برنامه های مناسب علمی و تربیتی ارایه شود تا به جای تقلیدهای کورکورانه از برخی سلبریتی های ناآگاه و رسانه های معاند، خودشان محقق بار بیایند.
نجفقلی زاده سرایی اظهار داشت: حس مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان ما ستودنی است، اما در عین حال به شدت نیازمند تبیین و روشنگری هستند تا بتوانند راه درست را از نادرست تشخیص داده و دچار انحراف فکری و رفتاری نشوند.
وی با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن برای به انحراف کشاندن افکار و عقاید دانش آموزان از طریق فضای مجازی، ادامه داد: متاسفانه بچه های امروزی غرق در بازی های رایانه ای شده اند و همان افکار و اشتباهات رایانه ای را در دنیای واقعی بروز می دهند.
نجفقلی زاده سرایی یادآور شد: دانش آموزان قشر حساس و مهم جامعه هستند و باید با ایجاد ارتباطی صحیح، صمیمانه و سازنده در رفتارها و افکار آنها تاثیر گذاشته و این قشر را در تفهیم درست، یادگیری و عمل به احکام اسلام و عقاید دینی یاری کنیم.
انتهای پیام/
 
 
نباید دانش‌آموزان مقلد بی‌بصیرت شوند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار