مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز عنوان کرد:

استفاده از شیوه‌های نوین علمی برای تغذیه مناسب گیاهی

1401/07/27 - 13:57 - کد خبر: 78164 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر استفاده از شیوه‌های نوین علمی در تغذیه گیاهی برای بهبود وضعیت کیفی فضاهای سبز شهری تاکید کرد.

به گزارش نصر، اکبر امجدی با ذکر این خبر گفت: با توجه به رشد و توسعه روزافزون روش‌های علمی در مباحث مربوط به کشاورزی و فضای سبز، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا برای تغذیه گیاهی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و این امر جزو اولویت‌ترین برنامه‌های حوزه سیما، منظر و فضای سبز است.
وی در این زمینه همچنین با اشاره به اینکه کوددهی و تغذیه مناسب گیاهان یکی از عوامل اصلی رشد مطلوب گونه‌های گیاهی است، خاطرنشان کرد: در راستای استفاده صحیح از روش‌های علمی تغذیه گیاهی، نیازمند شناسایی دقیق علائم کمبود و آنالیز خاک هستیم که در این زمینه با همیاری و همفکری اساتید مجرب دانشگاهی و کارشناسان حوزه سیما، منظر و فضای سبز اقدامات اجرایی موثر در حال انجام است.
امجدی تصریح کرد: تعیین انواع مناسب کودهای تغذیه‌ای و میزان مصرف آن بسته به انواع گونه‌های گیاهی و نیز روش‌های صحیح استفاده از آنها، در تغذیه مناسب و علمی درختان و گونه‌های مورد نظر گیاهی، مدنظر کارشناسان حوزه سیما، منظر و فضای سبز است.
انتهای پیام/
استفاده از شیوه‌های نوین علمی برای تغذیه مناسب گیاهی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار