فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خبر داد:

صدور گذر مرزی در سریع‌ترین زمان در سامانه هوشمند پلیس من

1401/07/27 - 13:08 - کد خبر: 78151 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از صدور گذر مرزی در سریع‌ترین زمان در سامانه هوشمند پلیس من خبر داد و گفت: مرزبانان برای تسهیل و تسریع اموراقتصادی مرزها در بازارچه های مرزی با کشور دوست و همسایه افغانستان در حال تبادل امکانات مورد نیاز هر 2 کشور هستند.

به گزارش نصر، سردار "احمدعلی گودرزی" در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با تشریح وضعیت امنیت مرزها، هوشمندسازی و تجیهزات مرزبانی گفت: بحمد الله امروز مرزهای استان خراسان جنوبی با وجود مرزبانان غیور کشورمان که از توان عملیاتی و آموزش های لازم خوبی برخوردار هستند مرزهای با ثبات و قابل اتکایی دارد.
وی با اشاره به نقش موثر مرزنشینان در تأمین امنیت مرزهای استان افزود: با وجود وحدت کامل در بین برادران اهل سنت و شیعه، نقش مرزنشینان عزیز باعث ارتقاء امنیت مرزها در این استان مهم کشور شده است.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: مرزبانان عزیز ما برای تسهیل و تسریع امور اقتصادی مرزها در بازارچه های مرزی با کشور دوست و همسایه افغانستان در حال تبادل امکانات مورد نیاز هر دو کشور هستند و مرزبانان نقش بسیار موثری در این امر اقتصادی دارند که من هم به نوبه خودم از مسئولان امر به ویژه مرزبانان غیور این استان تشکر و قدردانی می کنم.
سردار گودرزی در خصوص هوشمندسازی و بروز بودن تجهیزات و امکانات مرزی عنوان کرد: در این استان زیرساخت های مناسبی در بحث هوشمندسازی به عنوان پایلوت وجود دارد که سرآمد استان های دیگر است؛ وجود دوربین های الکترونیکی، اپتیکی و پهپادی و تجهیزات نوینی که با دست توانای فرزندان این مرز و بوم ساخته شده، امروز در اختیار مرزبانان خراسان جنوبی قرار گرفته تا پایش تصویری مرزها را به صورت شبانه روزی داشته باشند.
وی با تأکید بر تقویت هوشندسازی مرزبانی استان خراسان جنوبی افزود: در بحث سامانه های هوشمند، سامانه پلیس من، ما در بازارچه های مرزی در گذر مرز خدمات پروانه مرزی را به مرزنشینان ارائه می دهیم تا ترددشان به سمت کشور مقابل بسیار آسان باشد.
این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: در گذشته برخی از فرآیندها زمان بر بود که با راه اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع ترین زمان ممکن ارائه بدهند و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
انتهای پیام/
صدور گذر مرزی در سریع‌ترین زمان در سامانه هوشمند پلیس من ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار