خبر/

بنزما با توپ طلا در مسیر خوشبختی

1401/07/27 - 11:18 - کد خبر: 78122 نسخه چاپی

نصر: ستاره مسلمان تیم ملی فرانسه با کسب توپ طلای فوتبال جهان علاوه‌بر پاداش اقتصادی ویژه، جایگاهی خاصی نیز در تیم پیدا خواهد کرد.

به گزارش نصر، کریم بنزما با پشت سر گذاشتن یک فصل موفقیت‌آمیز در رئال مادرید موفق به کسب توپ طلای فوتبال جهان شد تا به پنجمین فرانسوی تبدیل شود که این جایزه ارزشمند را از آن خود کرد. بنزما سال گذشته با قوهای سپید مادرید موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتبال اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ فوتبال اسپانیا شد. بنزما در دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان نقش بی‌بدیلی در حذف تیم‌های پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی داشت. 
اما توپ طلای فوتبال جهان چه مزایایی برای ستاره مسلمان فوتبال جهان دارد؟ این همان سوالی است که روزنامه البیان امارات در گزارشی به آن پرداخته است. در گزارش این روزنامه عرب زبان آمده است: بنزما علاوه‌ بر کسب توپ طلا، جایزه یک میلیون دلاری فرانس فوتبال را نیز از آن خود خواهد کرد. این همان پاداشی است که به وی پرداخت می‌شود.
اما دریافت این جایزه مزایای دیگر دارد که غیر مستقیم به ستاره مسلمان فوتبال جهان خواهد رسید. یکی از این امتیازات علاقه رئال برای تمدید قرارداد بنزما است. او اکنون در بهترین شرایط برای تنظیم یک قرارداد خوب با کهکشانی‌ها قرار دارد. قرارداد بنزما در پایان فصل تمام می‌شود و وی علاقه به ماندن در مادرید دارد.
دیگر امتیاز مهم توپ طلا برای بنزما جذب حامی مالی است که با کمک باشگاه رئال مادرید محقق خواهد شد.
در پایان گزارش روزنامه البیان آمده است: پیش‌بینی می‌شود رئال مادرید قبل از شروع دیدار این تیم مقابل میهمانش سویا که قرار است شنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو  از توپ طلای بنزما در حضور هواداران رونمایی کند.
انتهای پیام/
بنزما با توپ طلا در مسیر خوشبختی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار