فرماندار اهر خبر داد؛

واگذاری ۵۰ هکتار از اراضی ملی برای احداث مسکن ملی در اهر

1401/07/27 - 11:10 - کد خبر: 78117 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اهر گفت: ۵۰ هکتار از اراضی ملی برای احداث مسکن ملی در اختیار اداره راه و شهرسازی این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی زاده امروز چهارشنبه در دیدار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر با وی افزود: در شهرستان اهر تعهدات احداث مسکن ملی، هشت هزار واحد مسکونی می باشد که در طول چهار سال احداث خواهد شد و بر این اساس سالانه باید ۲ هزار واحد احداث شود.
وی بر لزوم واگذاری زمین در اسرع وقت توسط کارگروه های مرتبط جهت تسریع در احداث مسکن ملی شهرستان تأکید کرد.
غنی زاده گفت: هم اکنون در شهرستان اهر ۲ هزار واحد مسکونی مسکن ملی در حال احداث است و مقرر شده تا چند ماه آینده بر ظرفیت پیمانکاری و تعداد احداث واحدهای مسکونی مورد تعهد افزوده شود.

تقسیم شهر اهر به هشت بخش برای مدیریت نانوایی ها
فرماندار شهرستان اهر امروز همچنین از تقسیم شهر اهر به هشت بخش بر اساس جمعیت و سرانه آرد و تعداد نانوایی ها برای جلوگیری از تخلفات نانوایی ها و تأمین به موقع نان مورد نیاز شهروندان خبر داد.
غنی زاده در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اهر گفت: در این تقسیم بندی محلات از نانوایی های استراتژیک برخوردار می شوند و در ایام تعطیل و افزایش مهمان پذیری منطقه، با تزریق سهمیه بیشتر از ظرفیت بهینه آنها استفاده خواهد شد.
وی افزود: نانوایی های استراتژیک که پخت و تأمین نان به عهده آنها خواهد بود، باید از استانداردهای لازم بهداشت، دوربین های مدار بسته و مکانیزه بودن دستگاه های پخت برخوردار باشند.
غنی زاده همچنین از تشکیل هیئت امنای نانوایی ها در این تقسیم بندی جهت برنامه ریزی و نظارت بر عرضه به موقع نان و جلوگیری از تخلفات خبر داد.
شهرستان ۱۳۰ هزار نفری اهر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
واگذاری ۵۰ هکتار از اراضی ملی برای احداث مسکن ملی در اهر خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار