رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز:

برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی گامی بزرگ برای معرفی تبریز است

1401/07/26 - 18:38 - کد خبر: 78082 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی را گامی بزرگ برای معرفی تبریز در اذهان عمومی و خارج از کشور قلمداد کرد.

به گزارش نصر، پرویز هادی در نشست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه حوزه ورزش در جامعه جایگاه بالایی داشته و قدرت ورزش در جامعه نمود بارزی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به این مساله موضوع ورزش باید در اولویت برنامه‌های شهرداری تبریز باشد.
وی با اشاره به تأکیدات شهردار کلانشهر تبریز در خصوص اهمیت ورزش در جامعه، ادامه داد: دغدغه همه ما شهر، شهروندان و زیرساخت‌های شهری است و باید موضوع توجه به ورزش در جامعه نهادینه شود.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به موضوع طرح برگزاری مسابقات بین المللی در تفرجگاه عون بن علی بیان کرد: در این راستا باید جلسه‌ای با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، شهردار کلانشهر تبریز و اعضای کمیسیون برگزار شده و موضوع و برنامه‌های مطرح شده به طور کامل بررسی و تصمیم گیری شود تا مسابقات به صورت مناسب و در شأن تبریز برگزار شود.
هادی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی گامی بزرگ برای معرفی تبریز در اذهان عمومی و خارج از کشور بوده و با توجه به این موضوع باید گام‌های مناسبی در برگزاری این مسابقات برداشته شود.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی گامی بزرگ برای معرفی تبریز است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار