رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تعهدات ارزی پیگیری می‌شود

1401/07/26 - 16:07 - کد خبر: 78063 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارزهای چند نرخی را عامل فساد دانست و گفت: بحث تعهدات ارزی را با جدیت پیگیری می‌کنیم چرا که هدف اصلی ما حمایت از صادرات و تولیدکنندگان است.

به گزارش نصر، محمدرضا پورابراهیمی در نشست فعالان اقتصادی شهرستان بناب با حضور جمعی از مدیران بانک ها، چند نرخی بودن ارز را یکی از مشکلات مهم اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: این چند نرخی بودن ارز طی سالیان اخیر موجب ایجاد فساد اقتصادی در کشور شده است که دولت آیت الله رئیسی در همین راستا با حذف ارز ترجیحی و سایر ارزهای دیگر سعی در تک نرخی کردن ارز در کشور دارد.
وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب اظهار کرد: متاسفانه این پروژه طی سالیان اخیر به اتمام نرسیده و در بازدیدی که از این پروژه داشتیم، مقرر شد از طریق بانک رفاه کارگران اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تخصیص یابد.
پورابراهیمی همچنین با اشاره به ظرفیت بسیار بالای صادرات این شهرستان افزود: برخی از مشکلات و مطالبات مردم شهرستان بناب نشان می دهد که این شهرستان تا چه اندازه در اقتصاد کشور سهم داشته و یکی از قطب های مهم اقتصادی استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.
وی همچنین از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای حل مشکلات سرمایه در گردش کشاورزی و باراندازداران انگور در شهرستان بناب خبرداد و اعلام کرد: بحث تعهدات ارزی را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تعهدات ارزی پیگیری می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار