سرپرست تیم:

مس سونگون برای دفاع از عنوان قهرمانی تکواندو راه سختی پیش رو دارد

1401/07/25 - 13:21 - کد خبر: 77915 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر، راه سختی پیش رو دارد.

به گزارش نصر، جعفر رنجبرپور روز دوشنبه در گفت و گویی با قدردانی از حمایت مدیرعامل باشگاه از این رشته ورزشی افزود: تکواندو و آذربایجان شرقی به لطف ملی پوشان باتجربه و همچنین جوانان جویای نام از جایگاه خاصی در کشور برخوردار است و باشگاه مس سونگون با آگاهی از این موضوع، در این رشته تیمداری می کند.
وی یادآور شد: در فصل جاری تیم تکواندو مس سونگون با ۱۴ ورزشکار باانگیزه و بهره‌بندی از مربیان و کادر فنی مجرب مقابل حریفان قرار می‌گیرد و با حمایت‌های باشگاه و تلاش مربیان و درخشش ورزشکاران به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم.
رنجبرپور به رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر تکواندو با حضور ۱۲ تیم تحت عنوان جام خلیج‌فارس اشاره کرد و گفت: در هفته نخست این رقابت ها به میزبانی خانه تکواندو تهران سه تیم تکواندو مس سونگون، باشگاه دمنده و سولدوز آذربایجان غربی در هشت وزن رو در روی هم قرار می‌گیرند.
غلام حسین ذوالقدر (مدیر فنی)، حسن فلاحیراد (سرمربی)، فرهاد نریمانی (مربی) و قاسم جلیلی (مربی) اعضای کادر فنی تیم تکواندو مس سونگون را تشکیل می دهند.
تیم تکواندوی مس سونگون دقایقی پیش و در رقابت با تیم دمنده با نتیجه هفت بر یک به برتری رسید.
بازی دوم این تیم تا ساعاتی دیگر بین مس سونگون ورزقان و سولدوز آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
مس سونگون برای دفاع از عنوان قهرمانی تکواندو راه سختی پیش رو دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار