خبر/

سپاهان فاتح تور بین المللی دوچرخه سواری مرند - ارس شد

1401/07/24 - 21:33 - کد خبر: 77851 نسخه چاپی

نصر: تیم سپاهان اصفهان قهرمان دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری مرند - ارس شد.

به گزارش نصر، تور دوچرخه سواری مرند- ارس امروز یکشنبه با برگزاری مرحله سوم پایان یافت و در مجموع تیمی، سپاهان اصفهان اول ، دانشگاه آزاد تبریز دوم و تیم صرافی کایا ارس سوم شدند.
در مجموع انفرادی این مسابقات بین المللی نیز علیرضا عبدالهی از تیم سپاهان اصفهان مقام نخست را کسب کرد و محمد رامندی از تیم صرافی کایا و امیرحسین وطن پرست از تیم مس رفسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در مرحله سوم این تور که به مسافت ۵۵ کیلومتر از باغ رضوان مرند تا کاروانسرای پیام برگزار شد، تیم های سپاهان اصفهان، صرافی کایا ارس و دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی این مرحله محمد رامندی از صرافی کایا ارس نفر اول، علیرضا عبدالهی از تیم سپاهان اصفهان نفر دوم و وهبی سلیمان از تیم ملی عراق به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
در این مرحله علیرضا عبدالهی از تیم سپاهان اصفهان پیراهن طلایی را به تن کرد و ائلمان عابدی از دانشگاه آزاد تبریز پیراهن امتیازی را کسب کرد و محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس موفق به پوشیدن پیراهن کوهستان شد.
دومین دوره تور دوچرخه‌سواری مرند - ارس در رده سنی جوانان و به‌صورت بین‌المللی با حضور رکابزنانی از ۹ تیم در سه مرحله از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه برگزار شد.
تیم‌های ملی جوانان ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و گرجستان به عنوان تیم‌های خارجی و جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس، نماینده خراسان رضوی و دانشگاه آزاد تبریز نیز به عنوان تیم‌های داخلی در این تور شرکت داشتند.
انتهای پیام/
سپاهان فاتح تور بین المللی دوچرخه سواری مرند - ارس شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار