امام جمعه تبریز:

هدف عقیدتی سیاسی ارتش تقویت یکدلی در نیروهای مسلح است

1401/07/24 - 17:35 - کد خبر: 77843 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هدف اصلی و مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایجاد و تقویت روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جمع کارکنان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای ارتش در تبریز، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ با ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) تاسیس شد و این سازمان مقدس با سابقه طولانی و تلاش های گسترده و وصف ناپذیر به وظایف خود به خوبی جامه عمل پوشانده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نتایج بسیار عالی‌ در سطح کشوری و بین‌المللی دست یافته است، نقش چشمگیر این سازمان در موفقیت های ارتش را بسیار چشمگیر و باعث خرسندی دانست.
آل هاشم اظهار داشت: این سازمان برای خود چشم‌اندازهایی ترسیم کرده است که این موارد بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام رهبری تنظیم شده که یکی از مهم‌ترین این چشم اندازها، ایجاد روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است.
وی ادامه داد: از نتایج تلاش های سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش می‌توان به این نکته اشاره کرد که فرمانده کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی ایران را با عناوین شجره طیبه و ارتش حزب‌الله یاد کردند که دستیابی به چنین جایگاهی جز با فداکاری های بزرگ غیرممکن بود.
فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز، گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش های اخلاقی و انسانی و آموزه های برگرفته از متن قرآن و با شعار استراتژیک ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در شرایطی گام به میدان گذاشت که  غرب و شرق مدعی مدیریت جهانی بودند و هر کدام به شیوه خود به دنبال چپاول و غارت حقوق ملت ها بودند.
امیرسرتیپ حاجیلو افزود: پیاده سازی و عملی کردن شعار انقلاب اسلامی نیاز به یک ساختار و تشکل قوی داشت که حضرت امام (ره) با درایت و ابتکار هوشمندانه فرمان به تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی دادند، لذا شکل‌گیری سازمان عقیدتی سیاسی نقطه قوت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
در این مراسم از کارکنان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آذربایجان شرقی تجلیل شد.
 ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش به فرمان امام خمینی (ره) است.
انتهای پیام/
هدف عقیدتی سیاسی ارتش تقویت یکدلی در نیروهای مسلح است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار