جشنواره رسانه‌ای - پژوهشی «تبریزما» به ایستگاه پایانی رسید

1401/07/24 - 14:52 - کد خبر: 77819 نسخه چاپی

نصر: آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای_پژوهشی «تبریزما» با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و رسانه های استان برگزار و به برندشان این جشنواره لوح تقدیر اعطا گردید.

به گزارش نصر،  آیین اختتامیه نخستین جشنواره پژوهشی- رسانه‌ای «تبریزما»، عصر دیروز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردارتبریز، قائم‌مقام شهردار و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه و قلم شهر در آمفی‌تئاتر شهرداری تبریز برگزار و از نفرات برتر این رویداد قدردانی شد.
این جشنواره از هفتم خرداد سال جاری پذیرای آثار اصحاب رسانه و قلم شهر تبریز بود و پس از اتمام مهلت شرکت در این رویداد در ۳۱ شهریور، کار داوری آثار رسیده آغاز شد.
در پایان این‌مراسم از برگزیدگان در دو بخش آثار پژوهشی ‌‌آثار رسانه‌ای و‌همچنین داوران این بخش تجلیل به عمل آمد. 
همچنین ۲۴ رسانه و ۶ فصلنامه پژوهشی با ارسال ۱۳۰ رسانه در این رویداد شرکت داشتند که نفرات برتر پس از دو مرحله داوری انتخاب و عصر امروز توسط مدیریت شهری تبریز مورد قدردانی قرار گرفتند.
-انعکاس اخبار ریز و درشت توسط رسانه ها منجر به ایجاد ارتباط بین مردم و‌حدیریت شهری شده است
 رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اهتمام جدی برای پیگیری اخبار مدیریت شهری در مجموعه رسانه‌های تبریز، اقدامی بسیار ارزشمند و بی نظیر است.

“روح الله رشیدی” در آیین اختتامیه جشنواره «تبریز ما»، گفت: هدف از اجرای این جشنواره استفاده از ظرفیت های کارشناسی موجود در بخش رسانه برای بهبود مدیریت شهری و بالا بردن ظرفیت انتقاد پذیری مدیران شهری است.
وی ادامه داد: خود را مدیون رسانه‌ها می دانیم چرا که به دلیل ارتباط رسانه ها با مردم و انعکاس صحیح اخبار مسایل شهری به مردم باعث ارتباط خوب مردم و مدیریت شهری شده است.
وی ابراز کرد: میانگین دانش فعالان رسانه ای نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است انتظار می رود عزیزانی که سابقه کارشناسی و تخصصی مختلفی دارند وجه تخصصی خود را در مسایل شهری را برجسته تر کنند.
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز ورود جدی رسانه‌ها در مسایل ریز و کلان شهر و تحلیل و ارائه راهکار برای آن را، از انتظار مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: رسانه تلاش می کند تلفیق دو حوزه را باهم تجربه کند.
وی افزود: به واسطه‌ی برگزاری این جشنواره خواستاریم رسانه‌ها تا نقش پر رنگی در مدیریت شهری و مسایل آن داشته باشند

حرکتی بدون پژوهش نتیجه ای نخواهد داشت
رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن تقدیر از این اقدام ارزنده اظهار امیدواری کرد و گفت: این اختتامیه پایان کار نبوده ‌نقطه شروعی برای حرکت بعدی می تواند باشد. 
حجت الاسللم والمسلمین “رسول برگی” در آیین اختتامیه جشنواره «تبریزما» اظهار کرد: پژوهش مساله قرآنی است و‌هر حرکتی بدون پژوهش نتیجه ای نخواهد داشت. نگاه علمی و‌پژوهشی مرکز پژوهشگاهی شورای شهر تبریز به مسایل شهری قابل تقدیر است.
وی در خصوص تخصصی شدن رسانه ها بیان کرد: رسانه های ما رسانه های سنتی گذشته نیست. افراد حاضر در رسانه ها افراد تخصصی و دارای مرتبه ی علمی بالایی هستند.
حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه شهرداری تبریز باید شایسته‌ترین شهرداری کشور معرفی شود؛ چرا که در نیمه نخست سال تحقق بودجه صددرصدی داشته است، تصریح کرد: تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه در ۶ماه نخست سال جاری، انتظار شورای شهر را از شهردار بالا برده است. 

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان میهمان ویژه، به نقش بی بدیل پژوهش و رسانه در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این رویداد مذکور همچون نقش استراتژیک تبریز در حوزه قفقاز باتوجه به اتفاقی که در خصوص آذربایجان و ارمنستان در جریان است می توان اشاره کرد که با برنامه ریزی های مناسب منجر به اعتلای هرچه بیشتر تبریز می گردد.
انتهای پیام/
جشنواره رسانه‌ای - پژوهشی «تبریزما» به ایستگاه پایانی رسید سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار