خبر/

معاون قضایی دادستان کل کشور منصوب شد

1401/07/23 - 16:14 - کد خبر: 77708 نسخه چاپی

نصر: مراسم تکریم و معارفه معاون قضایی دادستان کل کشور صبح امروز شنبه ۲۳ مهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری و معاونان دادستانی کل برگزار و «علی جمادی» جایگزین «سعید عمرانی» شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تکریم و معارفه معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تبریک ایام فرخنده ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ولایتمداری و روحیه جهادی را دو ویژگی بارز عمرانی دانست و افزود: عمرانی در سمت معاون قضایی دادستانی کل با روحیه جهادی و کار شبانه روزی و توان خستگی ناپذیر برای رفع موانع تولید اقدامات بسیار ارزشمندی داشت و در جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دستگاه قضایی در احیای کارخانه‌های تولیدی و کمک به بنگاه‌های صنعتی از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
وی ادامه داد: همه مردم و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک همچنین همکاران دستگاه قضایی شاهد این مجاهدت‌های خالصانه بوده و جز خداوند متعال کسی نخواهد توانست به معنای واقعی قدردان این همه تلاش باشد و اجر و پاداش این خدمات و زحمات در نزد خدای متعال محفوظ است.
منتظری اظهار داشت: اگر کسالت و عارضه جسمانی او نبود هیچگاه با درخواست بازنشستگی وی موافقت نمی شد. به هر حال، توفیقات هرچه بیشتر او را از خداوند متعال مسئلت دارم و از خدمات بی شائبه وی تقدیر و تشکر می‌کنم.
دادستان کل کشور تصریح کرد: همچنین انتصاب علی جمادی به سمت معاون قضایی را تبریک عرض کرده و امیدواریم در سمت جدید با پشتکار فراوان قدم به خدمت برداشته و این راه خطیر را با جدیت ادامه دهند.
در این مراسم سعید عمرانی ضمن قدردانی از دادستان کل کشور و ابراز لطف همه همکاران دستگاه قضایی  برای حمایت‌های مستمر از وی گفت: آنچه بنده در سمت معاون دادستان کل و در چهل سال خدمت خود انجام داده‌ام خدمت ناچیزی در مقابل ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی بوده و همه تلاشم در این سال‌ها بر این بوده است تا بتوانم گوشه‌ای از مشکلات مردم علی الخصوص اصحاب تولید و صنعت را برطرف کنم.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت گرانبهای خدمت به مردم را به ما عطا کرده و ما باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم و بنده در همه دوران خدمت خود با عرض ارادت به مقام والای حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سعی کردم به وظایف خود عمل کنم و گامی در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی بردارم.
عمرانی ادامه داد: این نظام با خون شهیدان بزرگی همچون شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده و وظیفه تک تک ما این است که با تلاش و کار شبانه‌روزی و جلب رضایت مردم از درخت تناور نظام جمهوری اسلامی مراقبت و محافظت کرده و اجازه ندهیم دشمن خیال باطلی را به این کشور مقدس داشته باشد.
در ادامه، علی جمادی معاون جدید دادستان کل کل در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سمت معاون دادستان کل را به بنده عنایت کرد و در همین جا از حسن اعتماد دادستان کل کشور قدردانی می‌کنم.
وی گفت: قطعا تلاش‌ها و خدمات بی‌شمار آقای عمرانی بر کسی پوشیده نیست و ما هم همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با بهره مندی از تجربه‌های این شخصیت خدوم گامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظاله العلی) و سیاست‌های دستگاه قضایی در رفع موانع تولید برداریم.
انتهای پیام/
معاون قضایی دادستان کل کشور منصوب شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار