وکیل حقوقی نصر:

مدیرمسئول نصر تبرئه شد / اتهام بی‌اساس نظام پزشکی تبریز بی‌اثر شد

1401/07/21 - 16:55 - کد خبر: 77588 نسخه چاپی

نصر: مدیرمسئول آژانس خبر تحلیلی نصر به دنبال حضور در شعبه ۲۷ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تبریز و دفاع از شکایت سازمان نظام پزشکی بر اساس حکم دستگاه قضایی تبرئه شد .

به گزارش نصر، « سینا یوسفی » وکیل حقوقی آژانس خبری تحلیلی نصر در این خصوص گفت: به دنبال گزارش سازمان نظام پزشکی و شکایت فردی به نام سید مهدی حق دوست علیه آژانس تحلیلی خبری نصر دفاعیه لازم با حضور امیر کریم زاد شریفی مدیر مسئول این رسانه انجام شد.
وی ادامه داد: بر اساس حکم بازپرس شعبه ۲۷ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تبریز این شکایت مبنی بر انتشار اکاذیب در فضای مجازی با عنایت در محتویات پرونده و مدارک و مستندات موجود به لحاظ فقدان عدله کافی جهت انتساب بزه مستندا به مواد ۴ و ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ قرار منع تعقیب صادر شد.
گزارش نصر می‌افزاید به دنبال انتشار گزارشی پیرامون عفونت، تخلیه چشم و فوت بیماران یکی از کلینیک‌های چشم پزشکی تبریز سازمان نظام پزشکی و فرد مذکور نسبت به آژانس خبری تحلیلی نصر‌اتهام نشر اکاذیب را مطرح کرده بودند که بر اساس دفاع مستند مشخص شد ؛  این رسانه جرمی انجام نداده و صرفاً در راستای وظیفه اطلاع‌رسانی و نشر واقعیت‌های جامعه اقدام کرده است.
انتهای پیام/
مدیرمسئول نصر تبرئه شد / اتهام بی‌اساس نظام پزشکی تبریز بی‌اثر شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار