رئیس دانشگاه تبریز:

هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست

1401/07/20 - 17:54 - کد خبر: 77489 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه تبریز از آزادی تمام دانشجویان بازداشت شده در وقایع اخیر در تبریز خبر داد و گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه تبریز در بازداشت نیست.

به گزارش نصر، صفر نصرالله زاده روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمام دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به جمع خانواده‌های خود بازگشته‌اند.
وی افزود: دانشجویان فرزندان ما هستند و ما به‌هیچ عنوان حاضر نیستیم که این عزیزان به‌جای حضور در دانشگاه در بازداشتگاه  باشند؛ در جریان اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بود که دشمنان انقلاب با سوء استفاده و تحریک احساسات دانشجویان قصد برهم زدن امنیت و آسایش کشور را داشتند و ما از ابتدا صف دانشجویان را جدا از خط دشمن می دانیم.
نصرالله زاده همچنین از والدین دانشجویان خواست که در شرایط حساس کنونی بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و اجازه ندهند آنان در دام و تله‌ دشمنان بیفتند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه تبریز شنبه هفته گذشته شاهد تجمع اعتراضی مسالمت آمیز دانشجویان بود که برخی از ایادی دشمنان برای به آشوب کشیدن آن تلاش کردند.
لیدرهای اغتشاشگران و آشوبگران در حالی برای تحریک دانشجویان به خروج از دانشگاه تبریز اقدام کردند که تجمع دانشجویان این مرکز دانشگاهی با اقدام بسیج دانشجویی در تامین تجهیزات صوتی و با حضور رییس دانشگاه و معاونان وی به یک تریبون آزاد تبدیل شده بود.
در نهایت پلیس با ورود هوشمندانه خود این تجمع مسالمت آمیز را مدیریت کرد.
انتهای پیام/
هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار