مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌‏ها کشور:

۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک آتش‌نشانی خریداری شد

1401/07/20 - 09:36 - کد خبر: 77395 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌‏ها کشور با اشاره به اینکه در سه دهه اخیر خریدی در حوزه ماشین‌آلات امداد و نجات آتش‌نشانی صورت نگرفته بود، اعلام کرد: پارسال ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات آتش‌نشانی سنگین، نیمه سنگین و سبک خریداری شد.

به گزارش نصر، سیدحبیب راضی سه شنبه شب در آئین اختتامیه المپیاد ورزشی آتش نشانان سراسر کشور به میزبانی تبریز ، اظهار کرد: برخی از این ماشین‌آلات مخصوص شهرهای بزرگ است که به‌زودی در بین کلانشهر های کشور توزیع خواهد شد. 
وی افزود: یکی از خواسته‌های اصلی آتش‌نشانان، تشکیل تیم ملی آتش‌نشانی کشور و شروع فعالیت در مسابقات است. 
وی اضافه کرد: تجربه برگزاری چهار دوره متوالی مسابقات آتش نشانان کشور نشان داده است که باید قدردان زحمات این میزبانی های ارزشمند باشیم.
 مدیرکل دفتر  هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌‏ها کشور افزود: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه یک سازمان است؛ نگاه همه اقشار جامعه به آتش‌نشانان به عنوان قهرمانان دلیر بی ادعا است و این نگاه مرهون زحمات این افراد در میدان عمل و عملیات‌های حریق و آخرین مورد آن هم حضور فعال و رشادتمندانه این عزیزان درحادثه متروپل بود.
حبیبی تصریح کرد: حقوق و مزایای دریافتی، اعمال سختی کار و تلقی شدن شهید آتش نشان به صورت جامع و کامل و در شان این عزیزان دیده نشده است که این موضوع با رئیس جمهور محترم مطرح شده و دستور رسیدگی فوری از طرف ایشان صادر شده است.
وی بیان کرد: حضور تیم‌های شهرستانی در مسابقات آتش نشانان کشور رشد قابل توجه ای داشته است که نشان بالندگی این المپیادها است.
وی تاکید کرد: ایجاد نشاط و انتقال تجارب و تعمیم دوستی‌ها و افزایش مهارت مهم‌ترین اهداف این مسابقات است که غالب بر بحث ورزشی موضوع است. 
انتهای پیام/
 ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک آتش‌نشانی خریداری شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار