معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز تاکید کرد:

رفع نواقص و ایرادهای احتمالی تاسیسات جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی

1401/07/19 - 12:51 - کد خبر: 77328 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز بر رفع سریع نواقص و مشکلات تاسیسات هدایت آب‌های سطحی توسط معاونت‌های مناطق دهگانه شهرداری تبریز تاکید کرد.

به گزارش نصر، جواد صدیقی با اشاره به ضرورت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث و رویدادهای ناشی از تغییرات جوی احتمالی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بارش‌ها قرار داریم، رفع سریع نواقص و مشکلات احتمالی تاسیسات و شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در اسرع وقت ضروری به نظر می‌رسد.
صدیقی افزود: خوشبختانه اکثر تاسیسات جمع‌آوری آب‌های سطحی، کانال‌ها، تجهیزات مکانیکی، موتورهای پمپ آب و سپتیک‌ها ایراد و مشکل خاصی نداشته‌اند اما با این حال در صورت وجود کوچکترین ایراد در تاسیسات در مواقع بارش ایجاد مشکل خواهد شد.
وی گفت: ضروری است در تمام مناطق دهگانه بازدید و رفع عیوب و اشکالات احتمالی تاسیسات هدایت آب‌های سطحی مورد توجه قرار گیرد تا آمادگی کاملی برای مقابله با رویدادهای ناشی از تغییرات جوی احتمالی داشته باشیم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای خدمات شهری باید همواره برای شرایط غیرمترقبه آمادگی و تمهید داشته باشند، گفت: خادمان مردم تبریز به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال در سطح شهر مشغول خدمات رسانی هستند.
انتهای پیام/
رفع نواقص و ایرادهای احتمالی تاسیسات جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار