نماینده مردم اهر و هریس در مجلس/

نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است

1401/07/19 - 09:43 - کد خبر: 77292 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر مهارت آموزی در دانشگاه‌ها گفت: امروز دانشجویانی که از مراکز دانشگاهی فارغ‌التحصیل می شوند مهارت های لازم را ندارد و نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده در گفت وگو با خبرنگاران، بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله تأکید کرد.
وی همچنین گفت: دانشگاه فرهنگیان نقشی محوری در تعلیم و تربیت و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و باید در جهت تربیت معلمانی متدین، متخصص، کارآمد و پژوهش محور، در راستای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی گام بردارد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توسعه و تقویت دانشگاه فرهنگیان را نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسئولان ذکر کرد و گفت: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارد چراکه یکی از مؤلفه‌های اصلی تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش، همین دانشگاه فرهنگیان است.
محرم زاده افزود: امروز تربیت معلم متخصص و کارآمد یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است و بی‌توجهی به این امر مهم، لطمات جبران‌ناپذیری به بار دارد.
وی رسیدگی به مشکلات و مطالبات فرهنگیان را ضروری برشمرد و گفت: رویکرد دولت و مجلس ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان است چراکه این عزیزان نقش بسزایی در رشد و بالندگی نظام و انقلاب داشته اند.
انتهای پیام/
نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار