خبر/

رینوجاب؛ اندیشه‌ای نو در جذب نیروی متخصص و فناور

1401/07/18 - 18:33 - کد خبر: 77268 نسخه چاپی

نصر: رویداد «رینوجاب» با محوریت هم‌اندیشی مدیران صنایع آذربایجان‌شرقی و افزایش بهره‌وری شرکت‌های صنعتی در جهت جذب نیروی متخصص، ارتقای سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، جذب نیروهای متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان صنایع و کسب و کار است و از طرفی کارجویان در تلاش برای جذب در شرکت ها و سازمان هایی متناسب با مرتبه تحصیلی و تخصصی خود هستند و فارغ التحصیلان نیز به دنبال توسعه مهارت و کسب تخصص در یک حرفه با هدف کارجویی هستند.
رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت ها و کارجویان از سوی دیگر، یکی از اهداف دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی است.
در همین راستا، هم پا با نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس ۲۰۲۲، نمایشگاه کار با عنوان «رینوجاب» با ایجاد فرصت‌ امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان، ارائه فرصت‌های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، برنامه ریزی شده است.
رویداد «رینوجاب» برگرفته از رویدادهای با محوریت کار، افزایش نیروی متخصص، ایجاد اشتغال و ارتقا سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور، رفع شکاف ایجاد شده بین آموزش تئوری، مهارت محور و کاریابی و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی اجرا می‌شود.
ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، با بومی سازی رویدادهای حوزه کار و مهارت محور، استفاده از ظرفیت های شمال غرب کشور و همفکری با مراکز خدمات مشاوره کارآفرینی، کاریابی و آموزش مهارت محور، اقدام به تشکیل اتاق فکر کرده است و در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، رویدادی متناسب با نیاز تمام اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری منطقه برگزار می کند.
این رویداد با دعوت از مدیران منابع انسانی شرکت های فناور و دانش بنیان، مدیران بخش خصوصی، مدیران منابع انسانی صنایع بزرگ استان و مدیران منابع انسانی صنایع کوچک و متوسط قصد دارد با ایجاد تعامل مشترک و ارتباط موثر بین کارفرما، کارجو و کاریاب گامی موثر در جهت رفع چالش های تامین نیروهای متخصص را برای صنایعی که به دنبال نیروی متخصص و کارآمد هستند ایفا کند.
هم اندیشی مدیران صنایع مختلف استان در جهت جذب نیروی انسانی متخصص و افزایش بهره وری شرکت های صنعتی با جذب افراد متخصص در صنایع مرتبط در زمره سرفصل های این رویداد است.
انتهای پیام/
رینوجاب؛ اندیشه‌ای نو در جذب نیروی متخصص و فناور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار