خبر/

سه تفاهم‌نامه همکاری ارائه نیازهای فناوری‌های نوین به ارزش یک هزارو 195 میلیارد ریال امضا شد

1398/09/05 - 17:10 - کد خبر: 7724 نسخه چاپی

نصر: سه تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های دولتی با حضور رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رییس پلیس راهور ناجا و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی به ارزش یک هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال در حاشیه سومین روز از گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به امضا رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا،  در این رویداد سه روزه که از یکشنبه با حضور ۲۵۱ نفر از ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان آغاز شده است،۱۰۲ شرکت محصولات خود را در قالب نمایشگاهی در حاشیه این همایش به نمایش گذاشته و ۸ نشست ارائه نیازهای فناورانه دستگاه‌های اجرایی و نشست توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز برگزار شد.

در حاشیه این رویداد، تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال میان سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل و شرکت گسترش کاربرد باریکا الکترون با موضوع طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی سامانه بازرسی کالاهای کانتینری به روش پرتونگاری اشعه ایکس در محل گمرک بیله سوار استان اردبیل منعقد شد.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری نیز بین شرکت فناوران توسعه امن ناجی و شرکت تاتماکو با موضوع راه‌اندازی سیستم‌های خورشیدی آتش سرد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال امضا و در تفاهم‌نامه همکاری سوم نیز شرکت فناوران توسعه امن ناجی با شرکت ویرا دانش در خصوص تهیه پلاک‌های هوشمند خودرو به ارزش هزار میلیارد ریال منعقد کردند.

انتهای پیام/

سه تفاهم‌نامه همکاری ارائه نیازهای فناوری‌های نوین به ارزش یک هزارو 195 میلیارد ریال امضا شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار