رئیس فدراسیون ورزش‎‌های زورخانه‌ای:

اجازه تعطیلی یا تغییرکاربری زورخانه‌ها را نمی‌دهیم/ جام‌جهانی زورخانه‌ای امسال برگزار می‌شود

1401/07/18 - 14:57 - کد خبر: 77238 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون ورزش‎‌های زورخانه‌ای و ورزش‌های پهلوانی تاکید که این فدراسیون اجازه تعطیلی یا تغییر کاربری زورخانه‌ها را نمی‌دهد.

به گزارش نصر، مهرعلی باران‌چشمه امروز (دوشنبه) در حاشیه کنگره شهدای ورزش کشور در جمع خبرنگاران گفت: جامعه ورزش پنج هزار و ۱۳۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است، برگزاری این کنگره اثرات خیلی خوب و عمقیی بر ورزشکاران و جوانان دارد. هر کدام یک قهرمان و یک ستاره در عالم ورزش بودند و توفیق داشتند که جان‌شان را برای دفاع از آب و خاک و مردم کشورمان فدا کنند.
وی افزود: همه جامعه ورزش باید راه این پهلوانان ماندگار را ادامه بدهیم، آنها درس جوانمردی، فتوت و پهلوانی را به همه ما دادند و این باید سرلوحه کار همه قرار بگیرد. کسب مقام و مدال ارزشمند است اما ارزشمندتر از آن جوانمردی و پهلوانی است که شهدا الگوهای ما در این زمینه هستند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و ورزش پهلوانی در ادامه درباره برنامه‌های این فدراسیون گفت: ۲ دوره بین‌المللی داوری و مربیگری کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای ماه آینده برگزار می‌شود. همچنین مسابقات جام جهانی هم پس از رفع برخی مشکلات که وجود دارد، امسال با حضور ۱۲ کشور برگزار خواهد شد.
وی درباره آخرین وضعیت زورخانه‌های فعال و غیرفعال کشور، خاطرنشان کرد: تا سال گذشته خیلی از زورخانه‌ها غیرفعال شده بود اما امسال فعال شده‌اند. در یک سال گذشته اجازه نداده‌ایم که زورخانه‌ای تعطیل شود یا تغییر کاربری بدهد. یکی از دغدغه‌های جدی ما این موضوع است و اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات تکرار شود.
باران‌چشمه در پایان گفت: ۷۰۰ زورخانه در کشور فعال است و در برخی از این زورخانه‌ها باید تعمیراتی صورت بگیرد، ما هم قول داده‌ایم که مرمت و بازسازی‌شان را انجام بدهیم.
انتهای پیام/
 اجازه تعطیلی یا تغییرکاربری زورخانه‌ها را نمی‌دهیم/ جام‌جهانی زورخانه‌ای امسال برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار