فرمانده سپاه اهر:

هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب‌ها است

1401/07/18 - 13:56 - کد خبر: 77232 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه اهر گفت: هدف اصلی مجمع عالی بسیج این شهرستان رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های شهرستان و ارائه راهکار و پیشنهاد با راه حل و رفع مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی است که با توجه به برگزاری جلسات مختلف به برخی از مشکلات رسیدگی و راهکارهایی ارائه شد و برخی مشکلات نیز در شرف حل شدن است.

به گزارش نصر، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، روز دوشنبه، 18 مهرماه، در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان، افزود: در خصوص مسائل تربیتی جوانان چندین نهاد و مرکز می توانند نقش مهمی ایفا کنند که خانواده، مدرسه، دانشگاه، جامعه و در راس آنها مساجد می باشند.
وی نقش مساجد را در طول تاریج مهم و سازنده عنوان کرد و گفت: کارکرد و نقش مساجد در طول تاریخ متفاوت و حائز اهمیت بوده و در برخی موارد مساجد محل آموزش نظامی، قضایی، آموزشی، تبلیغ و عبادت بوده است.
وی افزود: متاسفانه در حال حاضر مشکلی که مساجد در بحث تربیتی دارد عدم وجود امام جماعت ثابت و فعالیت هیئت امنای مسن می باشد که با توجه به ارتباط ضعیف هیئت امنا با جوانان باعث دوری نسل جدید از مساجد گردیده است.
فرمانده سپاه اهر با اشاره به اینکه خود جوانان می توانند مساجد و برنامه های فرهنگی آن را به خوبی اداره کنند گفت: سپاه و بسیج برای حضور مشتاقانه جوانان در مساجد طرحی را با نام طرح شجره طیبه صالحین تشکیل داده است که تاکنون عملکرد خوبی داشته و برای تقویت این موضوع جلسات مختلفی با امام جمعه و مسئولان زیربط این شهرستان انجام شد و مصوباتی نیز در این خصوص بیان گردید که از جمله آن تشکیل کارگروهی برای رسیدگی و پیگیری مشکلات و ارائه نتایج برای رفع این مشکلات و مسائل می باشد.
انتهای پیام/
هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب‌ها است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار