مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

مسابقات جام پرچم به کشف استعدادهای ورزشی در روستاها کمک می‌کند

1401/07/18 - 12:39 - کد خبر: 77208 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری مسابقات روستایی عشایری جام پرچم روشی مهم در کشف استعدادهای ورزشی در این مناطق است.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق آمار اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان، ۱۳۷۴ تعداد تیم از استان آذربایجان شرقی در جام پرچم ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: مسابقات جام پرچم آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ هزار و ۴۸۸ ورزشکار در رده سنی پانزده سال به بالا در سطح استان در حال برگزاری است و تیم‌های برتر و منتخبین این مسابقات به جشنواره کشوری جام پرچم اعزام خواهند شد.
ستوده نژاد افزود: با تأسیس ۲۶۰ خانه ورزش در روستاهای استان آذربایجان شرقی و توسعه و ترویج ورزش همگانی و با مد نظر قرار دادن مسائل فرهنگی جاری در روستاها، این تعداد ثبت نام انجام گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: برگزاری مسابقات جام پرچم علاوه بر توسعه ورزش در مناطق محروم روستایی و عشایری به شادابی و نشاط روستاییان و عشایر از طریق ورزش کمک می کند از این رو باید به بهترین شکل و از طریق مشارکت بیشتر برگزار شود.
ستوده نژاد از هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها به دلیل تلاش هایی که برای برگزاری مسابقات جام پرچم و جذب ورزشکاران متحمل شده اند قدردانی کرد.
انتهای پیام/
مسابقات جام پرچم به کشف استعدادهای ورزشی در روستاها کمک می‌کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار