رییس پلیس راه آهن کشور:

پلیس راه آهن نقش مهمی در امنیت حمل و نقل ریلی دارد

1401/07/18 - 11:51 - کد خبر: 77195 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه آهن کشور گفت: پلیس راه آهن به عنوان یکی از رده های امنیتی مهم راه‌اندازی شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از با سابقه ترین واحدهای پلیسی در کشور، همگام با توسعه راه آهن نقش کاربردی و به سزایی در تأمین امنیت و توسعه صنعت حمل و نقل ریلی دارد.

به گزارش نصر، سردار حشمت الله ملکی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پاسگاه پلیس راه آهن شهرستان بستان آباد با اشاره به اهمیت جا به جایی ایمن مسافر و کالا در کشور اظهارکرد: استفاده از صنعت ریلی به دلیل بالا بودن ضریب امنیت، مقرون به صرفه بودن و آسایش نسبی حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه های پیشرفت و توسعه در کشور است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی و در سایه اقتدار و امنیت امروز شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در عرصه های اقتصادی و سیاسی و دفاعی هستیم.
وی با اشاره به اهمیت خطوط ریلی تهران - تبریز و کاهش چهار ساعتی زمان مسافرت در این مسیر گفت: پلیس راه آهن کشور از تمام توان خود برای سفرهای ایمن ریلی در کشور استفاده می کند. 
پاسگاه پلیس راه آهن شهرستان بستان آباد به مناسبت هفته فراجا در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع و با زیربنای ۲۳۰ متر مربع با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
انتهای پیام/
پلیس راه آهن نقش مهمی در امنیت حمل و نقل ریلی دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار