یادداشت/

دوقطبی سازی و تهدید جنگ داخلی!

1401/07/18 - 09:24 - کد خبر: 77167 نسخه چاپی

نصر: دشمن با نفوذ جریانی در صدد دوقطبی سازی اجتماعی و جنگ داخلی در کشور است.

با نگاهی دقیق به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالهای گذشته و اخطار های متعدد ایشان در موضوع انواع "نفوذ" فردی و جریانی خواهیم دید این نگاه ژرف دارای پیش بینی های دقیقی برای آینده کشور بوده است.
در این اثنا هستند افرادی که دانسته یا نادانسته بنزین در آتش افروخته شده توسط ایادی دشمن ریخته و جامعه اسلامی ایران را به ورطه خطرناک دوقطبی سازی اجتماعی سوق می دهند.
که حاصل آن به جز جنگ های داخلی و قرارگرفتن آحاد ملت در مقابل هم هیچ نتیجه ای ندارد.
سوریه سازی و ایجاد کاذب مدل بهار عربی در ایران سالهاست توسط کشور های عبری و عربی همسایه با هزینه های کلان فیزیکی و رسانه ای در حال انجام است.
رهبری معظم چندین بار با تاکید بر جذب حداکثری و دفع حداقلی به نیروهای دلسوز نظام دستورالعملی ارایه دادند که همگی برای حفظ و نگهداری سرمایه های انسانی کشور به نفع انقلاب دست بکار شوند.
ولی متاسفانه با تعلل مسئولین امر در سالهای گذشته و تیم سازی های زیرپوستی در جامعه توسط گروهک های معاند و برانداز و حتی تجزیه طلب اکنون آثار و تبعات این بی توجهی ها  ولو اندک خودی نشان می دهد.
سردار دلها در اغلب سخنان خود در بین خواص شدیدا به موضوع حفظ جوانان به عنوان فرزندان ایران  تاکید و توصیه داشته  و این نصیحت باید به عنوان امانتی بزرگ در بین همه دوستداران انقلاب چراغ روشنی برای آیندگان حفظ شود.
ایران بزرگ و اسلامی همیشه یکپارچه و یکصدا در مقابل ایادی استکبار جهانی ایستاده و حفظ کشور و انقلاب در صدر اعتقادات و خواسته های مردم بوده است.
،مراقب باشیم با تقسیم کردن عموم مردم به انقلابی وغیرانقلابی ، دو قطبی خطرناکی در کشور که قطعا خواست دشمن است اتفاق نیفتد.
اسلام و ایران دو عامل وحدت و همبستگی ایرانیان است که نباید هیچ گاه فاصله ای بین این دو اصل اتفاق بیفتد و قراردادن آن دو اصل در رودروی  هم صورت پذیرد.
همه یکصدا و هم نفس و هم قدم زیر سایه نظام جمهوری اسلامی برای ایران عزیز و برای ارتقاء و پیشرفت کشور هم قسمیم و هرکسی به نوبه خود در توسعه و تعالی کشور قدم برمیداریم.ان شاء الله

به قلم سجاد اسدی
انتهای پیام/
دوقطبی سازی و تهدید جنگ داخلی! نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ارش   سال پیش  

بله کاملا تحلیل درست و دقیقی است . ممنون از استاد اسدی بزرگوار
پژوهشیار