استاندار آذربایجان شرقی: 

نیروی انتظامی عین مظلومیت، مقتدر است

1401/07/17 - 11:09 - کد خبر: 77068 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی، گفت: نیروی انتظامی در عین اقتدار و عزت، رحمت و عطوفت دارد و در عین حال که مظلوم است، مقتدر هم می باشد.

به گزارش نصر، زین العابدین خرم" استاندار آذربایجان شرقی با حضور درمراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان که به مناسبت هفته فراجا در میدان صبحگاه فرماندهی  انتظامی استان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا به سبز پوشان  نظم و امنیت و عناصر و فرماندهان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همواره در دفاع از امنیت درخشان ظاهر شده است به خصوص شهدای این عرصه که مخلصانه جان خود را برای ملت تقدیم کردند تا نظم و امنیت کشور خدشه دار نشود.
وی در ادامه افزود: به کسانی که در این چند سال هم در مجموعه فراجا و قبل از آن هم در کمیته انقلاب اسلامی، ژاندارمری وشهربانی تلاش کردند تا از آرامش و امنیت کشور دفاع کنند به آنها سلام و درود می فرستیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی درخشان بوده است، گفت: عملکرد نیروی انتظامی موجب اقتدار امت اسلامی و ذلت دشمنان این انقلاب شده است.
عابدین خرم خاطر نشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی در مرزها،مناطق دور افتاده و از درب منازل قابل مشاهده است و در همه عرصه ها نقش برجسته ای در آرامش و امنیت کشور دارند و خدمات این نیرو همواره در راستای امنیت، حل مشکل و عزت و عظمت و سربلندی ملت ایران بوده است.
رئیس شورای تامین استان همچنین با بیان اینکه مردم قدر نیروی انتظامی را می دانند، تصریح کرد: دراتفاقات اخیر اقدامات نیروی انتظامی به همراه نیروهای مسلح مانع از به هدف رسیدن  فعالیت های کسانی شد که به دنبال ناآرامی و اغتشاش بودند و مردم نیز در خیابان ها و محل کار این نیروها  از آنها تشکر کردند که این قدردانی سرمایه های ارزشمند نیروی انتظامی می باشد بنابراین می توان گفت مردم قدر امنیت و تلاش این مجموعه را می دانند.
عابدین خرم گفت: نیروی انتظامی در عین اقتدار و عزت، رحمت و عطوفت دارد و در عین حال که مظلوم است، مقتدر هم می باشد و در مقابل مردم با عاطفه برخورد می کنند اما با کسانی که نظم و امنیت را مخدوش می کنند با سینه سپر جان خود را تقدیم می کند بنابراین از فرماندهان و کارکنان این مجموعه تشکر می کنیم که برای امنیت و عظمت این کشور تلاش می کنند.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کارنامه درخشانی دارد و در همه عرصه ها به بهترین شکل  انجام وظیفه می کند و با وجود اینکه بعضی ها قدر این نیرو را نمی دانند اما اقشار مختلف از فعالیت های نیروی انتظامی تقدیر می کنند و دلیل آن هم این است که نیروی انتظامی از خود مردم است و خود را از مردم می دانند و مردم نیز پشتوانه این نیرو هستند. از فعالیت های فرمانده انتظامی استان هم تشکر می کنم که با اقتدار، پاکدستی، اخلاص و ارادت خدمت کردند.
انتهای پیام/
نیروی انتظامی عین مظلومیت، مقتدر است حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار