مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی خبر داد: 

سالن تخصصی کودک در تبریز احداث می شود 

1401/07/17 - 10:12 - کد خبر: 77058 نسخه چاپی

نصر: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: سالن سینمای تخصصی کودکان در حال بازسازی می باشد و یک سالن استاندارد در شأن شهر تبریز برای کودکان احداث می شود. 

به گزارش نصر، دستور جلسه اول امروز شورای شهر تبریز با سخنرانی "علی بینش" مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی آغاز شد. 
علی بینش با اعلام اینکه زمانی که صحبت از کودکان می‌کنیم از بزرگترها نیز صحبت می‌کنیم، چرا که کودک درون هر فرد بزرگسال زنده است و باعث ارامش خاطر می‌شود، گفت: کودکان به عنوان شهروندان از خدمات عمومی بهره مند هستند اما بخش مهمی از نیاز ها به اقتضای سنی و ضرورت مسائل فرهنگی، خدمات فرهنگی می باشد. 
وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های فرهنگی توضیح داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی شهرها مشغول فعالیت هستند و خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به صورت تخصصی با کادر مجرب و توانمند در خدمت کودکان هستند. 
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازوی فرهنگی شورای شهر می باشد و در این راستا ویژه برنامه های متنوع در هفته کودک برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد. 
بینش در پایان خبر داد: سالن سینمای تخصصی کودکان در حال بازسازی می باشد و یک سالن استاندارد در شأن شهر تبریز برای کودکان احداث می شود. 
انتهای پیام/
سالن تخصصی کودک در تبریز احداث می شود  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار