خبر/

واکنش سفارت ایران در ایرلند به حمایت یک مقام آمریکایی از ناآرامی‌ها در ایران

1401/07/16 - 16:49 - کد خبر: 77021 نسخه چاپی

نصر: سفارت کشورمان در ایرلند در توییتی در واکنش به حمایت جیک سالیوان از عوامل ایرانی تحریک کننده فضای داخلی ایران و برخی ناآرامی‌ها نوشت: حمایت تحریک آمیز از عوامل بدنام شورش، خشونت و ترور در ایران توسط یک مقام دولتی خارجی، ظالمانه است.

به گزارش نصر، سفارت کشورمان در ایرلند در صفحه توییتر خود نوشت: حمایت تحریک آمیز از عوامل بدنام شورش، خشونت و ترور در ایران توسط یک مقام دولتی خارجی، ظالمانه است. نگرانی او (سالیوان) برای «عدالت» حتی بیشتر وحشیانه‌تر است، زیرا او مستقیماً درگیر تحریم‌های غیرانسانی علیه مردم ایران است؛ میلیون ها زن و کودک.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید اخیرا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی پیرامون فوت مهسا امینی و واکنش‌ها نسبت به آن و اینکه"آیا واشنگتن قصد اعمال تحریم‌های بیشتری علیه ایران در این رابطه را دارد؟" پاسخ داد.
بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، سالیوان همچون سایر مقامات آمریکایی در اظهارات خود به مداخله در امور داخلی ایران پرداخت و تاکید کرد که ایالات متحده از ناآرامی‌ها در ایران حمایت می‌کند.
وی افزود: ما همچنان در کنار آنها می‌ایستیم - نه فقط در حرف، بلکه در عمل.
وی در ادامه تصریح کرد: ما تاکنون چندین تحریم علیه نهادهای ایرانی به خاطر این اقدامات آنها صادر کرده‌ایم و بله، ما همچنان به دنبال اهدافی برای اعمال تحریم‌های بیشتر (علیه ایران) خواهیم بود.
انتهای پیام/


 
واکنش سفارت ایران در ایرلند به حمایت یک مقام آمریکایی از ناآرامی‌ها در ایران خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار