خبر/

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در مراکز استان‌ها

1401/07/16 - 16:07 - کد خبر: 77014 نسخه چاپی

نصر: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی صبح امروز پانزدهم مهرماه ۱۴۰۱ در مراکز استان‌ها برگزار شد.

به گزارش نصر، آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب نیرو‌های موردنیاز واحد‌های مختلف ستادی و اجرایی این سازمان در سطوح کارشناسی و غیرکارشناسی (شرکتی)، با شرکت نزدیک به ۶۰ هزار داوطلب برگزار شد.
آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب سه هزار و 376 نفر (یک هزار و 145 نفر در واحد‌های بیمه‌ای و دو هزار و 231 نفر در واحد‌های درمانی) در مشاغل کارشناسی، با حضور ۴۶ هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی، به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ نمودن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.
همزمان با برگزاری آزمون استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تأمین) به تعداد یک هزارو 120 نفر (۲۵۸ نفر در واحد‌های بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحد‌های درمانی) در مشاغل غیرکارشناسی نیز با شرکت ۱۳ هزار و ۱۰۵ نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در دانشگاه امیرکبیر از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری این آزمون قرار گرفت.
انتهای پیام/
برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در مراکز استان‌ها نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار