نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی

فارغ التحصیلان دانشگاهها مهارت ندارند/لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر

1401/07/16 - 13:42 - کد خبر: 76985 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله تأکید کرد.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس دانشگاه پردیس علامه امینی تبریز، بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله تأکید کرد و  اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان نقشی محوری در تعلیم و تربیت و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و باید در جهت تربیت معلمانی متدین، متخصص، کارآمد و پژوهش محور، در راستای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی گام بردارد.
وی افزود: امروز تربیت معلم متخصص و کارآمد یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است و بی‌توجهی به این امر مهم، لطمات جبران‌ناپذیری به بار دارد.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم توسعه و تقویت این دانشگاه را نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان دانست و تصریح کرد: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارد چراکه یکی از مؤلفه‌های اصلی تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش، همین دانشگاه فرهنگیان است.
وی با تأکید بر مهارت‌آموزی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: امروز دانشجویانی که از مراکز دانشگاهی فارغ‌التحصیل می شوند مهارت‌های لازم را ندارد و نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است.
محرم‌زاده با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و مطالبات فرهنگیان ضروری است گفت: رویکرد دولت و مجلس ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان است چراکه این عزیزان نقش بسزایی در رشد و بالندگی نظام و انقلاب داشته اند.
انتهای پیام/
فارغ التحصیلان دانشگاهها مهارت ندارند/لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار