استاندار آذربایجان شرقی:

مردم قدردان امنیت آفرینی فراجا هستند

1401/07/16 - 12:44 - کد خبر: 76961 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم پلیس در ایجاد امنیت و آرامش در کشور، گفت: آحاد مردم قدردان و شاکر امنیت آفرینی فراجا هستند.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه مسلح مستقر در تبریز به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، افزود: پلیس حافظ ارزش هاست و امروز نیروی انتظامی به عنوان مدافع حریم امنیت جامعه برای حل مشکلات مردم همواره نقش بی بدیل و درخشانی در جامعه دارد.
وی اظهار داشت: پلیس برای اقتدار، عزت، عظمت و راحتی مردم شبانه روز تلاش می‌ کند و مردم نیز قدر این امنیت و از جان گذشتگی این سبز پوشان را می‌دانند و از ایثار و شجاعت پلیس در تمامی صحنه‌ها شاکر هستند.
خرم ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در عین اقتدار و رافت اسلامی برای هموطنان، در مقابل متجاوزان و متعرضان به مال و ناموس شهروندان با قدرت ایستاده و این امر در سال‌های گذشته به اثبات رسیده است.
فرمانده این نیرو در آذربایجان شرقی هم در این مراسم با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد، بر همراهی مردم و پلیس در ایجاد امنیت در کشور تاکید کرد.
سردار حسین عبدی با تاکید بر اینکه تا پای جان برای آرامش و امنیت مردم ایستاده ایم، افزود: پلیس سرباز ولایت و خدمتگزار مردم است و با آگاهی و بصیرت و هوشمندی برای ایفای نقش متعهدانه و ایثارگرانه در ماموریت‌ها با تمام توان در راستای دفاع از نظام اسلامی و مردم تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/ 
مردم قدردان امنیت آفرینی فراجا هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار