رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد:

۱۰۹ جراحی در خوی و سلماس / ۶۶ نفر بستری هستند

1401/07/14 - 13:25 - کد خبر: 76842 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان اورژانس کشور از بستری ۱۵۵ نفر در پی وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۶ نفر بستری هستند.

به گزارش نصر، جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمار امدادرسانی‌های سازمان اورژانس کشور در پی وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی اظهار کرد: روز گذشته زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتری عمق ۱۰ کیلومتری زمین در آذربایجان غربی حوالی خوی را لرزاند که آسیب‌هایی به منازل وارد کرد و تعدادی هم مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه این زمین لرزه دو شهرستان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چند شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در مجموع از روز گذشته تا به امروز هزار و ۲۳۲ نفر به اورژانس مراجعه کردند تا درمان شوند و به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود. 
رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: از تعداد کل هزار و ۱۱۳ نفر در خوی، ۸۱ نفر در سلماس و ۳۸ نفر در چایپاره به اورژانس مراجعه کردند یا درخواست امدادرسانی داشتند. 
میعادفر تعداد کل افرادی که بستری شدند را ۱۵۵ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۶ نفر بستری هستند. 
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۰۹ مورد جراحی نیز برای مصدومان ناشی از این زمین لرزه صورت گرفته است که یکصد مورد در خوی و ۹ مورد در سلماس انجام شده است. 
انتهای پیام/
۱۰۹ جراحی در خوی و سلماس / ۶۶ نفر بستری هستند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار