معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز؛

نگهداری و بهسازی تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند توجه ویژه است

1401/07/13 - 18:43 - کد خبر: 76765 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: نگهداری و بهسازی تفرجگاه عینالی این کلانشهر در ابعاد مختلف نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش نصر، سامان احمدزاده در بازدید از طرح‌های اجرایی مجموعه عینالی ( عون بن علی ) با بیان اینکه این تفرجگاه کوهستانی در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: علاوه بر اجرای پروژه‌های مختلف و توسعه این تفرجگاه، لازم است به نگهداری و بهسازی آنها توجه ویژه‌ای شود، چون روزانه تعداد زیادی از شهروندان از این محل بازدید می کنند.
وی هدف شهرداری از اجرای هرگونه پروژه عمرانی را جلب رضایت شهروندان دانست و اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی با حمایت مجموعه‌های مختلف شهرداری تبریز در عینالی به انجام رسیده و تعدادی نیز در دست اجراست که نیازمند تکمیل و توسعه می باشند.
احمدزاده با اشاره به اینکه عینالی به یکی از بسترهای فرهنگی و اجتماعی مهم تبریز تبدیل شده است، ادامه داد: در تعریف پروژه‌های عمرانی در بودجه سال آتی باید به این مهم توجه شود و اولویت بودجه‌ریزی با لحاظ پیوست‌های فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی صورت بگیرد.
وی توجه به بخش‌های تاسیساتی، روشنایی، زیباسازی، نورپردازی و اجرای المان‌های زیبا را از جزئیاتی برشمرد که کیفیت برنامه‌های مجموعه تفرجگاهی عینالی را تقویت می کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر تسریع در اجرای پروژه‌های تعریف شده در بودجه سال جاری سازمان عینالی از جمله پروژه خاکبرداری و تسطیح پارکینگ در مسیر ائل داغی تاکید کرد.
انتهای پیام/
نگهداری و بهسازی تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند توجه ویژه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار