فرماندار خوی:

۱۳۵ مصدوم زلزله در بیمارستان بستری شدند

1401/07/13 - 14:30 - کد خبر: 76748 نسخه چاپی

نصر: فرماندار خوی با اشاره به تدارک همه مقدمات برای خدمت رسانی به زلزله زدگان گفت: در حال حاضر، ۱۳۵ مصدوم این حادثه در بیمارستان شهر بستری شده و خدمات لازم درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش نصر، ذبیح الله کاظمی روز چهارشنبه در گفت وگو افزود: با توجه به آمادگی خوب اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان خوی، همه خدمات از دقایق نخست زمین لرزه به زلزله زدگان ارائه شده و مشکلی در این خصوص نداریم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم و بخش زیادی از مصدومان هم به صورت سرپایی مداوا شدند.
کاظمی در خصوص تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری تجمیعی و انفرادی زلزله زدگان یادآور شد: اقدام مناسب صورت گرفته و اماکنی برای این منظور پیش بینی شده و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
فرماندار خوی با اشاره به اینکه ۱۲ روستای این شهرستان خسارت بیشتری از این زلزله دیده‌اند، ادامه داد: اکیپ‌های ارزیابی در حال بررسی وضعیت منطقه هستند و برآورد لازم در سریعترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.
زلزله ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۵۱ دقیقه بامداد امروز / چهارشنبه / ۱۳ مهرماه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در خوی رخ داد.
طبق گزارش این مرکز، کانون این زمین لرزه هفت کیلومتری خوی، ۲۹ کیلومتری ایواوغلی و ۳۷ کیلومتری تسوج در آذربایجان شرقی بوده است.
در این زمین لرزه ۵۰ واحد مسکونی روستایی به طور کامل تخریب شده و به حدود ۴۵۰ واحد هم بین ۲۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد شده است.
انتهای پیام/
 ۱۳۵ مصدوم زلزله در بیمارستان بستری شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار