نماینده مجلس:

زاهدی‌وفا با اقبال نمایندگان مواجه است

1401/07/11 - 13:01 - کد خبر: 76531 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: «محمدهادی زاهدی‌وفا» پیش از این در حوزه کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار کرده و اکنون نیز به عنوان وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه با اقبال نمایندگان خانه ملت مواجه است.

به گزارش نصر، «علی علیزاده» روز دوشنبه در گفت‌وگو افزود: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی صلاحیت علمی بالا، رشته تحصیلی مرتبط و توانمندی‌هایی دارد که می‌تواند شرایط مناسبی را برای این وزارتخانه رقم بزند.
وی ادامه داد: «زاهدی‌وفا» نه تنها از قبل در نهادهای وابسته به این وزارتخانه همچون شستا فعالیت داشته، بلکه در دوره سرپرستی‌اش هم شناخت کافی از حوزه کاری خودش به دست آورده است.
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از فردی متخصص در علوم اقتصادی خواند و اظهار داشت: نمایندگان مجلس امیدوارند تا وی در سایه تخصص، تعهد و تجربه‌اش بتواند تحولی در حوزه کاری این وزارتخانه ایجاد کند. 
جلسه بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی فردا، ۱۲ مهرماه با حضور رییس‌جمهور در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز پیش از این در گفت‌وگو ضمن رد برخی شایعات در مورد «زاهدی‌وفا» گفته بود که استعلامات پنجگانه از سپاه، نیروی انتظامی، وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و وزارت علوم در مورد مدارک تحصیلی، تابعیت، اموال و صلاحیت ایشان اخذ شده و وزیر پیشنهادی از صلاحیت لازم برای رای اعتماد برخوردار است.
انتهای پیام/
زاهدی‌وفا با اقبال نمایندگان مواجه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار