رییس اداره اوقاف شهرستان بستان آباد؛

۳۰۲ موقوفه در شهرستان بستان آباد به ثبت رسیده است

1401/07/11 - 11:51 - کد خبر: 76509 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره اوقاف شهرستان بستان آباد با بیان اینکه ۳۰۲ موقوفه دارای درآمد و بدون درآمد در شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: بیشتر موقوفه‌های به ثبت رسیده مساجد و حسینیه‌ها هستند و برای ۲۱ موقوفه سند اخذ شده است.

به گزارش نصر، حجت اسلام مهدوان روز دوشنبه در مصاحبه نیات واقفین شهرستان بستان آباد را کمک به تعزیه داری سیدالشهداء (ع)، عزاداری اهل بیت، خیرات و مبرات، کمک به فقرا و نیازمندان و کمک به دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف واقفین، هفت پرونده قضایی در مراجع قضائی تشکیل شده و رای قطعی به نفع موقوفه های شهرستان صادر شده است.
وی برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی با مشارکت های مردمی و هیات های عزاداری، برگزاری مسابقات قرآنی در بخش های خواهران و برادران، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف ، اطلاع رسانی درآمد حاصل از موقوفه ها و هزینه کرد آنها طبق نیات واقفین را از برنامه های اداره اوقاف شهرستان بستان آباد عنوان کرد.
مهدوان از وصول اجاره بهای موقوفه ها و هزینه کرد آنها طبق نیات واقفین در شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: برخی از روستاهای این شهرستان جزو موقوفه بوده که مردم باید در هنگام خرید و فروش املاک با اداره اوقاف مشورت کنند تا دچار مشکل نشوند.
انتهای پیام/
۳۰۲ موقوفه در شهرستان بستان آباد به ثبت رسیده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار