مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی مطرح کرد:

رینوتاک؛ از چالش ها تا چشم انداز رینوتکس ۲۰۲۲

1401/07/11 - 10:39 - کد خبر: 76490 نسخه چاپی

نصر: سعید غریب خواجه در رویداد «رینوتاک ۲۰۲۲» نخستین رویداد فناورانه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، با بیان اینکه رینوتکس با هم افزایی و هم گرایی اعضای اکوسیستم نوآوری می تواند نقشی در توسعه این زیست بوم ایفا کند، گفت: حمایت از نوآوران و فناوران با همکاری بخش خصوصی، شتاب دهنده ها، کارخانه های نوآوری، پارک علم و فناوری، دانشگاه، صنعت و... ممکن می شود و اگر این اتفاق رخ ندهد،نمی توان نقش درستی در این عرصه ایفا کرد.

به گزارش نصر، سعید غریب افزود: امسال رویداد رینوتکس همراه با جشن ده سالگی این نمایشگاه خواهد بود و در راستای ایجاد تحول قدم های جدی برداشته شده است. 
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: اینبار علاوه بر نمایشگاه، پیش رویداد و رویدادهای جانبی دیگری نیز تعریف کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد با پایتخت و دیگر استان‌ها ارتباط و تعامل خوبی داشته باشیم. 
وی ادامه داد: «رویداد رینوتاک ۲۰۲۲» گفتمانی چالشی در خصوص اهداف رینوتکس با حضور دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت به عنوان اولین پیش رویداد دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی امروز برگزار شد و در این رویداد علاوه بر بخش سخنرانی، پنل گفتگو با حضور نماینده ای از دانشگاه، صنعت و اکوسیستم که سه حلقه اصلی توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری هستند نیز اجرا شد.
دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، گفت: این نمایشگاه از تاریخ دوم الی ششم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد و در همین راستا از صاحبان ایده، نوآوران، فناوران، شرکت‌ها و موسسات تولید کننده کالاها و خدمات فناورانه، صنعتگران، محققین و فعالین در این حوزه‌ها دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه حضور یابند. 
وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و آگاهی از ضوابط و شرایط حضور در رویدادها، از تاریخ ۱۰ شهریورماه لغایت ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ و صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir به ثبت نام کنند.
انتهای پیام/
رینوتاک؛ از چالش ها تا چشم انداز رینوتکس ۲۰۲۲ گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار